ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: (news) UN backs drive for free software

  • Subject: Re: (news) UN backs drive for free software
  • From: Alexios Zavras <zvr [ at ] pobox [ dot ] com>
  • Date: Mon, 30 Aug 2004 17:04:10 +0300
Asteris Masouras wrote [edited]:
> The UN's International Open Source
> Network (IOSN) helped promote the first annual Software Freedom Day on
> 28 August

Nai, dystyxws ayth h mera perase apo dw aparathrhth
(alla me Olympiakoys sth mesh, ti na kaneis...).

	http://www.softwarefreedomday.org/

Apo thn allh, h yposthriksh toy OHE (an thymamai kala ayta poy eixa diabasei)
eixe san apotelesma thn apoxwrhsh ths Microsoft apo tis antistoixes omades
ergasias gia thn prowthhsh ths texnologias stis anaptyssomenes xwres.

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

αναφορές

πλοήγηση μηνυμάτων