ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ta nea sto linux world expo 2004

On Wed, Oct 06, 2004 at 10:47:59PM +0300, Alexios Zavras wrote:
> IOANNIS MANOLOUDIS wrote [edited]:
> > H ekthesh htan polu endiaferousa.
>
> thanks gia to report
>

> > Ton rwthsa th mellon exoun ta
> > 3d guis kai mou eipe oti o egefalos douleuei 3d. To longhorn (ftou) tha
> > exei 3d features. Se 3 xronia ta 3d guis tha einai to de-facto standard.
> > Htan apolutos.

Htan apolytos, giati ayto plironetai na leei.

> Gia na pw thn apopsh moy, egw diafwnw.

Kai ego diafono.

> Prwta ap'ola, o anthrwpinos egkefalos pragmati doyleyei se 3-D,
> alla oi othones einai aplo 2-D.
> Kai nai men mporeis na deikseis kati san 2-D view of a 3-D scene,
> alla gia pragmatiko 3-D interface xreiazesai polla akoma
> (an kai syxnotera to interface arkei na einai 2-and-a-half-D).
>
> Kai fysika ta 3 xronia einai mikro diasthma gia tetoies theamatikes allages.

Edo symfono. Theamatiki allagi gia na exei ginei se 3 xronia.

--
  Kostas Zorbadelos
  Systems Developer, Otenet SA

  Out there in the darkness, out there in the night
  out there in the starlight, one soul burns brighter
  than a thousand suns.

αναφορές

πλοήγηση μηνυμάτων