ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Odhgies Key signing @2nd Dev. Wkshop

Alexios Zavras wrote [edited]:
> Sto 2o developer's workshop (poy, thymizw, einai ayto to Sabbatokyriako :-)
> tha exoyme pali Key Signing.
[...]
> tha to kanoyme de-centralized, xwris coordinator

Etsi fainetai, telika.
Ara, gia opoion endiaferetai na symmetasxei:

genikoi kanones:
Any delegate who wishes to have his personal key signed by others,
should bring on paper printouts of his PGP/GPG key. The key needs to be
self-signed and your true name that appears in your ID card has to be in
the user-id; mail-addresses are advised but not obligatory.  Mickey Mouse
type aliases are rejected. Modern PGP/GPG keys using DSS/DH are accepted
as well as old RSA/MD5 keys. The minimum length of a key is 1022 bits.

(proetoimasia *prin* to workshop)
- exete hdh dhmioyrghsei to kleidi sas
- to exete hdh anebasei se kapoion public key server
- exete typwsei (se polla antitypa) ta basika stoixeia:
	Key ID, Key Type, Hex Fingerprint and Key Size info
    Enas eykolos tropos gia ayto einai na pate se mia selida opws h
	http://pki.surfnet.nl/extract.html
    na markarete "Verbose index" kai "show fingerprint",
    na balete ta stoixeia sas, kai idoy!
    Mporeite na typwsete th paragomenh selida.

(*sto* workshop)
- prepei na eiste parontes fysika
- na exete taytothta/diabathrio/... kapoio epishmo eggrafo
  poy na bebaiwnei to onoma sas *me*fwtografia*
- na exete kai tis ektypwseis twn stoixeiwn sas poy exete etoimasei
- a, ki ena stylo tha htan xrhsimo

... kai ola tha pane kat'eyxhn.

oles oi leptomereies (kai alla polla):
	http://www.cryptnet.net/fdp/crypto/gpg-party.html
--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

πλοήγηση μηνυμάτων