ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ελληνικά στο GNOME

On Tue, 2004-10-19 at 11:21 +0300, Konstantinos Margaritis wrote:
> Αυτό για τους GNOME users, χρειάζεται κάποιο ειδικό setting για να
> γράψει κανείς ελληνικά στο GNOME? Έχω τα σωστά settings στο
> XF86Config-4, και στο KDE τα ελληνικά δουλεύουν σωστά (χωρίς το
> keymap switcher του KDE) αλλά δε γράφει ελληνικά στο GNOME.
> Κάνω test installs στο Debian και προσπαθώ να διορθώσω τυχόν
> προβλήματα...
>
> Κώστας

Κώστα καιρός να γίνεις GNOMEατζής κι εσύ..
όχι βέβαια δεν χρειάζεται τίποτα. Εκτός και μιλάμε για το γνωστό bug
παλιάς έκδοσης του GTK (είναι δυνατόν;) οπότε
http://members.hellug.gr/djart/articles/grlinux/grlinux-7.html

επίσης να ξέρεις ότι το GNOME έχει γίνει αρκετά έξυπνο και μπορεί και να
σε μπερδέψει αν δεν ξέρεις τα μυστικά του.
Για παράδειγμα πήγαινε στα Keyboard Preferences στις δυο καρτέλες
Layouts, Layout Options, και γίνεσαι σίγουρος (make sure :P) ότι είναι
αυτά που θες

Ελπίζω το Debian να shipάρει GNOME 2.8 με Xorg {αν και δεν τον βλέπω} :)
Θα μου πεις γι' αυτά βάλε Ubuntu.. Σωστά
--
Nikos Kouremenos
Jabber ID: nkour [ at ] jabber [ dot ] org