ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Aspell words (Was: Re: [Open-source] Re: Σχετικά με το dev-workshop)

  • Subject: Re: Aspell words (Was: Re: [Open-source] Re: Σχετικά με το dev-workshop)
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Sat, 23 Oct 2004 16:51:01 +0300
On Σαβ 23 Οκτ 2004 16:13, Panagiotis Kranidiotis wrote:
> Θα μπορούσαμε να δώσουμε τις γενικές γραμμές πάνω στις οποίες θα
> στηριχτεί το ξεκαθάρισμα για να ξεκινήσω και εγώ...

Καταρχάς, γράψου στο ellak-dev και πες μου το username σου να σε βάλω
στη λίστα.
απλώς διαλέγεις ένα αρχείο (εκτός από 000, 001 και 006, 007 και 908)
και αρχίζεις το ξεκαθάρισμα. Γενικά, διαγράφουμε ξενικές λέξεις,
επώνυμα -αλλά κρατάμε τα κύρια ονόματα, π.χ. Αθηναγόρας, κλπ. Επίσης,
κρατάμε ονόματα χωρών και κυρίων πόλεων -αλλά όχι το κάθε χωριό της
Γερμανίας που έχει απλώς γραφτεί με ελληνικούς χαρακτήρες. Επίσης,
διαγράφουμε τις πολλαπλές πτώσεις μιας λέξεις, π.χ. αν βρούμε
"αδαμάντιε, αδαμάντιο, αδαμάντιος, αδαμαντίου, κλπ" κρατάμε μόνο την
ονομαστική αδαμάντιος, τα υπόλοιπα θα γίνουν αργότερα με τον τρόπο
που περιέγραψε ο Αλέξιος.