ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Πρώτο Debian ISO με ελληνικά ( που δουλεύουν εννοώ :-)

  • Subject: Πρώτο Debian ISO με ελληνικά ( που δουλεύουν εννοώ :-)
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 25 Oct 2004 00:55:23 +0300
Γεια σας παίδες!
Δοκιμάστε το
http://gluck.debian.org/cdimage/testing/sid_d-i/i386/20041023/sarge-i386-netinst.iso
(προσοχή θέλει γρήγορη σύνδεση για πλήρη εγκατάσταση!)

Επιτέλους, παίζουν KDE και GNOME με ελληνικά by default και έχει
προεγκατεστημένες γραμματοσειρές ελληνικές (freefont)!

Επιλέξτε το "Περιβάλλον εργασίας" για να εγκαταστήσει πλήρες γραφικό
σύστημα και με OO.org.

Υπόψιν, αυτή τη στιγμή το OO.org δεν παίζει σωστά στο KDE. Για την
ακρίβεια το ίδιο παίζει μια χαρά. Αλλά αν εγκαταστήσετε το ελληνικό
πακέτο (δυστυχώς για λόγους τεχνικούς δεν προεγκαθίσταται), με την
εντολή:

# apt-get install openoffice.org-l10n-el

και φορτώσετε το OO.org πιθανόν να εμφανιστούν κενά μενού. Αυτό το
συγκεκριμένο πρόβλημα εμφανίζεται μόνο στα ελληνικά και φυσικά το
πρόβλημα ε ΔΕΝ γίνεται να είναι απλό, πρέπει να μου σπάσει ΤΑ
Α<ΜΠΙΙΙΙΙΠ>. Είναι ένας διαβολεμένος συνδυασμός κακής συνεργασίας των
freefont, του πακέτου fontconfig(για ρύθμιση των fonts), του KDE και
του OpenOffice.org. Τέσπα, το έχω σχεδόν λύσει και τώρα τεστάρω
κάποιο fix, αλλά μου έχει φάει πολλά ξενύχτια τις τελευταίες μέρες.
Διορθώνεται απλά με αλλαγή των default fonts του KDE στα FreeFonts
(FreeSans, FreeSerif, κλπ). Αλλά δεν είναι σοβαρή λύση όμως... ΠΡΕΠΕΙ
να παίζει out-of-the-box!

Εν πάσει περιπτώσει, ΑΝ το δοκιμάσει κανείς, λέω ΑΝ... πείτε μου αν
συναντήσατε κανένα πρόβλημα (με κάτι άλλο, όχι το OO :-)

Κώστας

ΥΓ. Το reiserfs έχει πρόβλημα, μη το χρησιμοποιήσετε αν θέλετε τα
δεδομένα του σκληρού σας... :-)

πλοήγηση μηνυμάτων