ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: German Firefox fans start fundraising campaign - ZDNet UK News

  • Subject: Re: German Firefox fans start fundraising campaign - ZDNet UK News
  • From: Asteris Masouras <asterios [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Sat, 6 Nov 2004 01:16:11 +0200
On Sat, 06 Nov 2004 00:47:06 +0200, Dimitris Glezos
<glezos [ at ] ceid [ dot ] upatras [ dot ] gr> wrote:

> Θα το έκανα εγώ αλλά πρέπει να είμαι Βρυξέλλες την ερχόμενη βδομάδα.
> Σκεφτόμουν κάτι σε στυλ απλές καταθέσεις σε ένα λογαριασμό.
>
> Πιστεύω ότι θα μαζευτούν τα χρήματα που χρειάζονται με το παραπάνω..
Καλή ιδέα, θα χρειαστεί όμως να έρθει και κάποιος σε επαφή με την
εφημερίδα για τα διαδικαστικά, και υπολείπονται μόνο 3 μέρες μέχρι τις
9 Νοεμβρίου.
Με την ευκαιρία αυτή, καλό είναι να ξανακοιτάξουμε την απόδοση των
όρων στην ελληνική έκδοση, αφού αυτή θα προτιμήσουν οι περισσότεροι
χρήστες, και θα πρέπει να είναι προσεγμένη.

--
Asteris Masouras
Software Developer - Translator

πλοήγηση μηνυμάτων