ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ολοσέλιδη διαφήμηση για Firefox σε εφημερίδα - οργανωτικά

  • Subject: Re: Ολοσέλιδη διαφήμηση για Firefox σε εφημερίδα - οργανωτικά
  • From: Kostas Papadimas <pkst [ at ] gmx [ dot ] net>
  • Date: Sun, 07 Nov 2004 10:32:57 +0200
Στις 02-11-2004, ημέρα Τρι, και ώρα 14:52 +0000, ο/η S Xenitellis
έγραψε:
> (Ο,τι γράφω προέρχονται από περίληψη του παλαιού "thread" με τίτλο
> "German Firefox fans start fundraising campaign",
> στοιχεία από το spreadfirefox.com και τέλος δικές μου προτάσεις)
>
> Η πρωτοβουλία είναι καλό να προέλθει από τους χρήστες, κατά την έννοια
> μιας κίνησης "grassroots".
> Θέλουμε η προσπάθεια να λέει ότι είναι από χρήστες (με πιθανή συνδρομή
> οργανισμών).

Σωστά, είναι σημαντικό να μην είναι one-man project. Χρειαζόμαστε
τουλάχιστον 3 άτομα , οι οποίοι να ανοίξουν κοινό λογαριασμό και να
ασχοληθούν με την ενημέρωσηβ της προόδο του εγχειρήματος.
> Για την κατάθεση χρημάτων φαίνεται ότι ο πιο εύκολος τρόπος είναι με την
> κατάθεση χρημάτων σε λογαριασμό
> τραπέζης. Με ποιο τρόπο να γίνει η αντιστοίχηση κατάθεσης με όνομα
> χρήστη; (υπάρχει πεδίο "Σχόλιο" στην κατάθεση
> για τοποθέτηση π.χ. e-mail);

Ναι μου φαίνεται ότι υπάρχει... Βέβαια η λύση του τραπεζικού λογαριασμού
είναι και η πιο δυσκολη ωστε να γίνει συγκέντρωση χρημάτων. ( Δύσκολα
κάποιος θα πάει στην ουρά της τράπεζας να καταθέσει χρήματα.. και λίγοι
χρησιμοποιούν on-line banking)
> Η επιλογή της ημερομηνίας της διαφήμισης προκύπτει από τις τιμές που θα
> δώσει η εφημερίδα και ένα "εντάξει/ok"
> που θα δώσει Κώστας (να είναι έτοιμοι οι δικτυακοί τόποι, κτλ).

Θα χρειαστούμε ένα δικτυακό τόπο κάτι σαν spreadfirefox.gr
> Ερώτηση τιμών για ολοσέλιδη διαφήμιση -
>     εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ (Το Βήμα της Κυριακής - ακριβό;)
>     τιμές βάσει ημέρας εβδομάδας,
>     έγχρωμη/μονόχρωμη(;)
>     μορφή εικόνας για διαφήμιση (PDF;, κτλ)
>
> Για τη δημιουργία της ολοσέλιδης διαφήμισης μάλλον θα χρειαστεί γραφίστας.

 Ναι αυτό θα ήταν το καλύτερο, αν δεν μπορέσουμε μπορούμε να
χρησιμοποιήσουμε την αγγλική διαφήμιση μεταφρασμένη.
> Τι θα γίνει με τα χρήματα, στην περίπτωση που περισσέψουν (πολύ κάτω στη
> λίστα..);

Δωρέα στο Mozilla.org ή στο mozilla-europe.org
> Πιθανή συγγραφή άρθρου για το Mozilla και τα θετικά που προσφέρει.
> Υπάρχει ένθετο
> για τεχνολογία κάποια μέρα της εβδομάδας στα ΤΑ ΝΕΑ;

To RAM (που ανήκει στο ίδιο συγκρότημα) έχει διθυραμβικα άρθρα για τον
Firefox. Εύκολα μπορεί να κάνει μια παρουσίαη κάποιος αν το θέλει η
εφημερίδα
> Ακόμα ψάχνουμε το άτομο που θα είναι το σημείο αναφοράς για την
> προσπάθεια αυτή.

Δεν θέλουμε μόνο ένα άτομο, θέλουμε περισσότερα (ώστε να αποφύγουμε και
την ελληνική καχυποψία)

Κώστας