ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Q: Σύστημα ηλεκτρονικής θεώρησης - έκδοσης? Can I use Free Software?

  • Subject: Re: Q: Σύστημα ηλεκτρονικής θεώρησης - έκδοσης? Can I use Free Software?
  • From: Kostas Papadimas <pkst [ at ] gmx [ dot ] net>
  • Date: Sun, 28 Nov 2004 13:02:08 +0200
Στις 28-11-2004, ημέρα Κυρ, και ώρα 12:11 +0200, ο/η Konstantinos
Margaritis έγραψε:
> http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=583451&lngDtrID=251
>
> Στο σημείο που λέει:
>
> "Με την επέκταση της μεθόδου αυτής και στην υπόλοιπη επιχειρηματική
> κοινότητα, εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις θα υποχρεωθούν να
> καταργήσουν τα γνωστά «μπλοκάκια» με τα οποία σήμερα εκδίδουν
> χειρόγραφα τιμολόγια και αποδείξεις παροχής υπηρεσιών.
>
> "Αντ' αυτών, θα προμηθευτούν ηλεκτρονικούς υπολογιστές και ειδικούς
> φορολογικούς μηχανισμούς που θα πιστοποιούν τη γνησιότητα των
> εκδιδομένων φορολογικών στοιχείων. "

> [...]

AFAIK πολλοι ειδικοί φορολογικοί μηχανισμοί δουλευουν μια χαρά σε unix-
linux κτλ . Η υλοποίηση τους είναι εξαιρετικά απλή αλλά μερικές
ελληνικές εταιρίες υποστηρίζουν μόνο Windows . Αρκετές  υποστηρίζουν όλα
τα λειτουργικά συστήματα (μια αναζήτηση τοου στυλ ΕΑΦΔΣΣ unix sto Google
βγάζει αρκετές εταιρίες με τέτοιες υλοποιήσεις)... Δεν απαιτείται
λειτουργικο σύστημα Win32 για αυτά τα μηχανάκια και μπορούν να
συνεργαστούν με οποιαδήποτε εφαρμογή - αλλά δεν ξέρω για τις εμπορικές
εφαρμογές που χρειάζονται μιας και οι περισσότερες εγκεκριμένες
εφαρμογές είναι για DOS-WINDOWS....