ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: sxetika me opensolaris

Panayotis Katsaloulis wrote [edited]:
> De 3erw na soy e3hghsw, alla to GPL den einai symbato oyte me ton
> eayto toy poy leei o logos :P
> REF: http://www.gnu.org/licenses/license-list.html

mhn ta paraleme: apo to link fainetai oti h GPL einai symbath
toylaxiston me 28 alles (an metrhsa swsta)

Oso gia th CDDL poy htan h erwthsh, h idia selida
thn katatassei ws "GPL-Incompatible, Free Software Licenses"
(dhl.  license is free software license, but is not compatible
with the GNU GPL)

> Proswpika to 9ema einai kata poso kati einai ontws open source kai oxi
> an tairiazei me thn ayra toy k. Stallman.

Eytyxws proswpikes apopseis yparxoyn polles kai diaforetikes... :-)
Alla (gia na mh ginoyme license-war) h erwthsh htan an mporei
to dtrace (ported sto linux) na moirastei me GPL.  H apanthsh
fainetai na einai oxi (mporei na moirastei me CDDL, ypothetw,
alla den kserw an ayto endiaferei ton arxiko erwtwnta).

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

απαντήσεις

αναφορές

πλοήγηση μηνυμάτων