ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Open Source Day

Αγαπητοί κύριοι,

Έχω συζητήσει με τον Ζήνων Μούσμουλα για να διοργανωθεί μια ημερίδα στο ΤΕΙ Λάρισας σχετικά με το ΕΛΛΑΚ. Κάποιοι θα πρέπει να μιλήσουν για την ιστορία του ΕΛΛΑΚ, για το Linux, για τον Hellug και για το GNU2Win Project.

Όσον αφορά στους ομιλητές χρήματα για τη διαμονή και το ταξίδι μπορούν
να δοθούν από το συνεργάτη μου που θέλει να διαφημιστεί. Το ΤΕΙ ενδιαφέρεται και έχει ένα μεγάλο αμφιθέατρο ελεύθερο. Υπάρχει ελεύθερος χρόνος τουλάχιστον ενός μηνός καθώς τώρα έχουν εξετάσεις.

Αν χρειαστεί μπορώ να κάνω και εγώ κάποια ομιλία, να είμαι ο εισηγητής κτλ. Όπως είπαμε και με τον κύριο Μούσμουλα εσείς μπορείτε να καθορίσετε το πρόγραμμα της ημερίδας με βάση τα προηγούμενα συνέδρια που έχετε διοργανώσει.

Είμαι στη διάθεση σας για περισσότερες πληροφορίες.

Φιλικά,
Πέτρος Βελώνης

http://www.freemail.gr - free email service for the Greek-speaking.

πλοήγηση μηνυμάτων