ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Prosklhsh se H5 (localization)

H omada toy e-business-forum poy asxoleitai me thn topikopoihsh
(localization), tha synanththei sto EKT [Athhna, Ellada :-)],
thn erxomenh Paraskeyh, 18/2.  [oxi, den kserw gia remote participation :-)]

Sthn atzenta to xronodiagramma mellontikwn energeiwn
kai to erwthmatologio gia syllogh stoixeiwn apo emplekomenoys.

An exete kapoio endiaferon gia to antikeimeno, *eggrafeite*
sthn omada mesw toy www.ebusinessforum.gr !  Peite to kai s'alloys
poy kserete, prowtheiste to kai se alles listes, ektos open-source.
Kai fysika elate sth synanthsh, an mporeite -- mono kalo tha kanei.

Prosklhsh gia symmetoxh

Sas gnwrizoyme oti thn Paraskeyh 18 Febroyarioy 2005, wra 11:00 p.m.,
tha ginei synedriash ths Omadas Ergasias H5 toy e-business forum,
me antikeimeno "Topikopoihsh logismikoy kai tekmhriwshs logismikoy
sthn Ellada".

H synanthsh tha ginei sthn aithoysa paroysiasewn toy Ethnikoy Kentroy
Tekmhriwshs (Bas. Kwnstantinoy 48). H symmetoxh olwn twn endiaferomenwn
einai eyprosdekth.

-- zvr --