ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Πρόγραμμα επεξεργασίας γραμματοσειρών TTF

  • Subject: Πρόγραμμα επεξεργασίας γραμματοσειρών TTF
  • From: Filippos Papadopoulos <filip [ at ] cs [ dot ] uoi [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 25 Feb 2005 06:15:13 -0500 (EST)

Χαιρετώ την λίστα.

Θέλω σε μια γραμματοσειρά TTF να "μετακινησω" τους ελληνικούς χαρακτηρες στις θέσεις των αγγλικών. Δηλαδή θέλω στην κωδικοποίηση 8859-1 να εμφανίζονται ελληνικοί χαρακτήρες. Ίσως κάτι τέτοιο να μην είναι λογικό αλλά θέλω να κάνω μια δοκιμή διότι φτιάχνω μια εφαρμογή που χρησιμοποιεί την βιβλιοθήκη freetype και δεν έχω καταφέρει να εμφανίσω ελληνικά γράμματα χρησιμοποιώντας κάποιες ttf γραμματοσειρές (συγκεκριμένα Tahoma της MS).

Ξέρει λοιπόν κάποιος αν υπάρχει κάποιο εργαλείο ανοιχτού κώδικα για να κάνω κάτι τέτοιο;

πλοήγηση μηνυμάτων