ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Open Source Licenses.

Ασχολούμαι λόγω διπλωματικής με τις open source άδειες.
Έχω διαβάσει αρκετά για τις άδειες από 2 αμερικάνικα βιβλία τα οποία με
βοήθησαν αρκετά. Τώρα συνδυάζω αυτά που ισχύουν διεθνώς στην ελληνική
πραγματικότητα από νομική πλευρά κυρίως.

Το βασικό μου ερώτημα είναι: "Για να χαρακτηρισθεί και να υποβληθεί ένα
ελληνικό έργο ως open source, πρέπει να εκδοθεί με μία από τις γνωστές και
πιστοποιημένες (από το Open Source Initiative) άδειες όπως GPL, MPL, BSD κλπ;"
Δηλαδή ο εποπτεύων φορέας από νομικής άποψης είναι το OSI με τις πιστοποιημένες
άδειές του ή χρειάζεται κάποια άλλη διαδικασία λόγω Ελλάδας και Ευρωπαϊκής
Ένωσης. Επίσης, η άδεια χρήσης που συνοδεύει το open source λογισμικό (πχ. GPL)
είναι στα αγγλικά αυτούσια όπως έχει ή χρειάζεται μετάφραση στα ελληνικά;

Όποιος έχει ασχοληθεί με τις open source άδειες από νομικής πλευράς στην
ελληνική και ευρωπαϊκή πραγματικότητα, ας επικοινωνήσει μαζί μου.

Γκιουλέκας Γιώργος,
Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ.