ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Meta to Synedrio !

Λοιπόν αυτή η "σιγή ασυρμάτου" μάλλον δείχνει ότι το
εξαιρετικό τριήμερο στο Ναύπλιο ήταν τόσο έντονο που
μας "πήρε" πολύ ενέργεια! Γρήγορα όμως θα ανακτήσουμε
τις δυνάμεις γιατί η ενέργεια που μας έδωσε από την άλλη
και η έμπνευση είναι σαφώς πολλαπλάσια!

Στα σημαντικότερα πρέπει να καταγράψω αφενός το ενδιαφέρον που σημαντικό
μέρος της εκπαιδευτικής κοινότητας έχει αναπτύξει για το ΕΛ/ΛΑΚ (και ιδιαίτερα
για το Debian!) Από ότι φαίνεται κάτι έχει αρχίσει να αλλάζει στο χώρο
της εκπαίδευσης την σημασία και ευαισθησία του οποίου καταλαβαίνουμε
όλοι φαντάζομαι για το μέλλον του ΕΛ/ΛΑΚ. Εκεί οι αλλαγές σε πρώτη φάση
θα έρθουν σίγουρα μέσα από "ατομικές" ή "ολιγομελείς" πρωτοβουλίες αλλά
σταδιακά καθώς ο κόσμος εξοικειώνεται οι προσπάθειες θα γίνονται πιο
οργανωμένες και ευρύτερες. Το όριο είναι μόνο η διάθεση μας.

Από την άλλη ήταν καταλυτική η αλληλεπίδραση μας με τους "ξένους"
φιλοξενούμενους! Τι να πούμε, οι άνθρωποι είναι χρόνια μπροστά
όχι για κανέναν άλλο λόγο απλά επειδή έχουν συνειδητοποιήσει
ότι τα πράγματα γίνονται αργά και μεθοδικά και κυρίως με δουλειά
βρε αδερφέ! Και μπορεί αυτη η "εργασιομανία" να μου τη δίνει σε κάποιες
φάσεις αλλά μάλλον την προτιμώ σε σχέση με την αδιάκοπη ομφαλοσκόπιση
μας. Σε αντιδιαστολή με αυτούς εμείς έχουμε ανάγει το μαξιμαλισμό σε
επιστήμη, βάζοντας πάντα στους εαυτούς μας τόσο μεγαλόπνευστα και
πολυσήμαντα καθήκοντα όσο ακριβώς χρειάζεται για να έχουμε το τέλειο
άλλοθι για να κάνουμε τελικά το ελάχιστο (έως καθόλου).

Συνειδητοποίησα ότι μέσα σε τρεις μέρες συζητώντας με τους πιθανά "ξενέρωτους"
ΣυνΕυρωπαίους μας έμαθα πράγματα που αλλιώς θα μου έπαιρνε μήνες
να μάθω και να ανακαλύψω και είδα πράγματα από οπτικές που ούτε είχα
διανοηθεί! (και βέβαια μερικοί από αυτούς αποδείχτηκαν άξιοι Έλληνες
στην διασκέδαση και στην παρέα !!!)

Ειδικότερα η εμπειρία του Skolelkinux πιστεύω ότι είναι εξαιρετικα πολύτιμη και
ανεκτίμητη πηγή αναφοράς για μια αντίστοιχη προσπάθεια διάδοσης του ΕΛ/ΛΑΚ
σε χώρους όπως η εκπαίδευση. με σημαντικότερη ίσως τη διαπίστωση πως μια
τέτοια προσπάθεια απαιτεί επαγγελματισμό υψηλού βαθμού και από την πλευρά
της κοινότητας την ανάπτυξη ενός συγκεκριμένου "business interface" που θα
προωθήσει με αξιόπιστο τρόπο τη φωνή της στους αντίστοιχους χώρους.

Ή να μην θυμηθώ την φοβερή αφοσίωση με την οποία κάποιοι εξ αυτών (πχ ο
ανεπανάληπτος Fabian ή ο Jonas) πρόσφεραν βοήθεια και γνώσεις σε όποιον
τους το ζήτησε ? Τι να πω, ήταν πραγματικά συγκινητικό.

Για όλα αυτά αλλά και για όλες εκείνες τις μικρές και ανεπαίσθητες
στιγμές που μοιραστήκαμε αυτό το τριήμερο ένα μεγάλο ευχαριστώ
στους διοργανωτές για άλλη μια φορά και με την δέσμευση να βοηθήσω
όσο μπορώ στην συχνότερη επανάληψη τέτοιων πρωτοβουλιών!

(ΥΓ Στη συνέχιση αυτών των πρωτοβουλιών θα μπορούσαμε να
βάλουμε μεταξύ άλλων την καταρχήν συχνότερη συνάντηση μεταξύ μας
τουλάχιστον όσων βρίσκονται στην ίδια πόλη. Δεν βλέπω τον λόγο που θα πρέπει να περιμένουμε την οργάνωση ενός πανελλαδικού workshop για να βρεθούμε μεταξύ μας!
Όπως είπαν και οι άνθρωποι του Skolelinux φροντίζουν να έχουν
τουλάχιστον μια συνάντηση/workshop μια φορά το μήνα.
Θα μπορούσαμε κατά πόλεις να το κάνουμε αυτό (ίσως και συχνότερα
από μια φορά το μήνα) και τα πανελλαδικά workshops να είναι απλά ενα "κεντρικό" event στο οποίο θα συγκλίνουν τέτοιες τοπικές δράσεις. Στην Αθήνα υπάρχει αρκετός κόσμος που βρισκόμαστε σε ένα workshop και μετά χανόμαστε για μήνες. Γιατί να μην το αλλάξουμε αυτό??? Όσον αφορά τα διαδικτυακά μέσα για να οργανώνονται αυτές οι τοπικές δράσεις νομίζω
ότι έχουμε αφθονία τέτοιων!

Κάτι άλλο που νομίζω είναι χρήσιμο ειδικά σε σχέση με το ΕΛ/ΛΑΚ στην εκπαίδευση είναι
η ανάληψη πρωτοβουλιών για παρουσιάσεις και ενημέρωση εκπαιδευτικών και
μαθητών πάνω στο ΕΛ/ΛΑΚ. κάτι που όπως μου είπαν οι φίλοι πληροφορικάριοι
στο Ναύπλιο θα έχει οπωσδήποτε ζήτηση. Για παράδειγμα έχω ήδη κανονίσει για
μια τέτοια παρουσίαση σε δυο σχολεία όπου έχω σχετική πρόσβαση.
Σε μεγάλη κλίμακα τέτοιες πρωτοβουλίες μπορούν
πραγματικά να έχουν καταλυτική επίδραση.

Συγγνώμη αν μακρυγόρησα αλλά είχα ανάγκη να τα πω όλα αυτά!!!

c you all soon!!!!)

πλοήγηση μηνυμάτων