ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fwd: περιμένεις sponsoring είπες?

  • Subject: Re: Fwd: περιμένεις sponsoring είπες?
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 31 May 2005 17:23:07 +0300
Παρεμπιπτόντως, έχω σκοπό να στείλω email/παράπονο στην ΕΕ γι' αυτό το
θέμα. Απ' όσο ξέρω, η MS ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει έκδοση των
Windows χωρίς τον Media Player, όπως _οφείλει_ να κάνει βάση του
αντιμονωπωλιακού νόμου της ΕΕ. Επειδή είμαι απόλυτα σίγουρος ότι και
τα λειτουργικά που θα χαρίσουν στα σχολεία δεν θα έχουν "διορθωμένο"
αυτό το bug, δεν έχω σκοπό να το αφήσω έτσι. Κυριολεκτικά, τα έχω
πάρει στο κρανίο με όλη αυτή την κατάσταση και επειδή έχω καταλάβει
ότι δεν πρόκειται να αλλάξει μόνο επειδή υπάρχουν 10-20 άτομα που
παραπονιούνται, έχω σκοπό να τους χτυπάω εκεί που πονάνε, με
καταγγελίες/παράπονα στην ΕΕ. Τουλ. εκεί δε μπορούν να κάνουν τους
μάγκες. Αν γνωρίζετε κάποια θέματα τα οποία αξίζουν για αναφορές στην
ΕΕ, στείλτε μου mail να οργανωθούμε. Δεν είναι δυνατόν να μας
αναγνωρίζουν από το εξωτερικό και να μας καλούν σε συνέδρια για να
μιλάμε για το ελ/λακ στην Ελλάδα (και δεν αναφέρομαι μόνο στο άτομό
μου προφανώς) και να μας κάνουν πόλεμο στην ίδια μας τη χώρα.

Κώστας

ΥΓ. επειδή ξέρω ότι η τρέχουσα πολιτική καταγράφεται εν ολίγοις με
αυτή τη φράση "... και άσε το open source να σβήσει μόνο του...", σας
πληροφορώ ότι από τη στιγμή που το έμαθα έχω εκνευριστεί απίστευτα
και δεν έχω καμία διάθεση να το αφήσω αυτό να περάσει έτσι, απλώς για
να παίρνουν χοντρές μίζες αυτοί οι γελοίοι, σε όποιο κόμμα και αν
ανήκουν.