ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Greetings from HEL, v2.0

Καλησπέρα κι από μένα,

είμαστε _επιτέλους_, μετά από πολλές κακουχίες και ταυτόχρονα χάσιμο χρόνου
και (πολλών) χρημάτων, στο Helsinki. Είναι η δεύτερη μέρα του συνεδρίου και
έχει ήδη γίνει πάρα πολύ δουλειά και πολλές ομιλίες.

προσωπικά θα ασχοληθώ με τα παρακάτω:

- bugfixing στα πακέτα μου πρώτα απ όλα (amsn, kxdocker, kxdocker-data,
kbarcode, κι άλλο ένα νομίζω που ποτέ δε το θυμάμαι :) ), αλλά και σε άλλα
πακέτα.
- Transition του webmin-user-ldap-simple web interface να χρησιμοποιεί
html-layers kai stylesheet configuration του interface. Αυτό γίνεται σε
συνεργασία με την ομάδα του Skolelinux/Debian-edu, μιας και είναι η κονσόλα
διαχείρησης του συστήματος των "μαθητών" κλπ.
- συζήτηση (με τον κώστα) για ένα νέο OpenSource project που θα ήθελα κάποτε
να φτιαξω, η μάλλον θα θέλαμε...
- Transition του Skolelinux σε sarge
- Introduction στο altivec και πώς μπορεί να βοηθήσει το Debian, και φυσικά
στο Skolelinux.

πλοήγηση μηνυμάτων