ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Fwd: ΕΒΕΗ]] (Δεν πρέπει να στηρίζεται σε open source λύσεις!!!!!!!!)

  • Subject: Re: [Fwd: ΕΒΕΗ]] (Δεν πρέπει να στηρίζεται σε open source λύσεις!!!!!!!!)
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 26 Aug 2005 00:40:47 +0300
On Παρασκευή 26 Αύγουστος 2005 00:13, Alexios Zavras wrote:

> ayto einai kalo, asxeta me nomimomhta h oxi...
>
> Fysika, an theloyn na mhn paroyn Open-Source [alla Microsoft, px],
> tha to emfanisoyn poly pio eygenika kai daiforetika:
> "amesh enopoihsh me thn hdh yparxoysa ypodomh" klp. klp.

Καταρχάς, μήπως να ρωτούσαμε "γιατί"; Αν και είμαι υπέρμαχος του
ελλακ, μπορώ να φανταστώ μερικές περιπτώσεις που κάτι τέτοιο δεν
γίνεται/δεν ενδείκνυται. Μήπως είναι τέτοια περίπτωση; Αν φυσικά δεν
είναι κάτι τέτοιο θα φάνε τρελό κράξιμο. Ήδη τρώνε, απλώς δεν το
ξέρουν καθώς η λίστα αρχειοθετείται δημοσίως.