ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Διαθέσιμη εμπορική εφαρμογή για Linux

  • Subject: Re: Διαθέσιμη εμπορική εφαρμογή για Linux
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 23 Sep 2005 21:43:06 +0300
On Παρασκευή 23 Σεπτέμβριος 2005 21:12, Panayotis Katsaloulis wrote:
> YG: Mporei opws eipa kai sto arxiko mail na exw kanei la9os, alla
> apo mia open source lista perimenw mono open source proionta. As
> metonomastei "open source + commercial under open source OS" kai
> tote mono 9a soy edina dikio.

Και πάλι διαφωνώ. Δεν τα βλέπω απόλυτα όπως εσύ. Αν η λίστα
βομβαρδιζόταν κάθε μέρα από 10δες mails από διαφημιστικά εμπορικών
πακέτων διαχείρισης για Linux θα συμφωνούσα μαζί σου. Για το
συγκεκριμένο όμως είναι η ΠΡΩΤΗ φορά που ανακοινώνεται κάτι τέτοιο
και αν προωθηθεί σωστά ίσως να είναι αυτό που περιμέναμε πολλοί για
την εισχώρηση του ελ/λακ στις ΜΜΕ. Ναι ναι ξέρω υπάρχει και το
compiere το οποίο έχω προσπαθήσει επανειλλημένως να βρώ κόσμο να το
εξελληνίσουμε γιατί είναι τεράστιο για να το κάνει ένα άτομο μόνο του
και δεν είμαι ούτε οικονομολόγος ούτε λογιστής. Θέλει μια εταιρεία να
ασχοληθεί σοβαρά και να επενδύσει. Ε λοιπόν αφού είδα και αποείδα με
τέτοιες κινήσεις είχα απογοητευτεί. Και ξαφνικά βλέπω την ανακοίνωση
του Μιχάλη η οποία ήρθε να καλύψει αυτό το κενό και ίσως καλύτερα από
ένα ERP όπως το compiere.

Σκέψου ακόμη και τις ευκαιρίες που δίνονται σε άλλες εφαρμογές ελ/λακ
να ανέλθουν πραγματικά. Π.χ. κάποιος που χρησιμοποιεί εξ ολοκλήρου
linux, δε θα έχει και λόγο πλέον να δίνει γελοία λεφτά σε άδειες του
Word και θα χρησιμοποιεί το ΟΟ, το οποίο είναι μια χαρά υποκατάστατο.

Ναι μεν το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι απολύτως ελ/λακ (αν και
βασίζεται σε μεγάλο βαθμό από ότι κατάλαβα) αλλά το ίδιο θα προωθήσει
το ελ/λακ γενικότερα. Α, και να μην το ξεχάσω. Το μόνο τμήμα που δεν
δίνεται ως ελ/λακ είναι οι ίδιες οι τροποποιήσεις για τα ελληνικά
δεδομένα. Όλο το υπόλοιπο πακέτο διατίθεται ως GPL (σωστά Μιχάλη; δεν
είμαι και βέβαιος γι' αυτό), οπότε αν δε σου αρέσει η λύση της
Interzone, be our guest και ξανα-ανακάλυψε τον τροχό. Για να μη
συζητήσω για το κόστος πιστοποίησης από το Υπ. Οικονομικών...