ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Θέμα: Re: [Open-source] Διαθέσιμη εμπορική εφαρμογή για Linux

  • Subject: Θέμα: Re: [Open-source] Διαθέσιμη εμπορική εφαρμογή για Linux
  • From: Nikos Charonitakis <frolix68 [ at ] yahoo [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 30 Sep 2005 14:28:25 +0100 (BST)
--- Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr> έγραψε:

> [...]
> κώδικα αυτού. Τη συγκεκριμένη στιγμή θα ήταν
> βλακώδες (και με
> συγχωρείτε για την έκφραση) γιατί στη χώρα των
> τσαμπατζήδων, αυτό
> απλώς θα έδινε προβάδισμα σε άλλους ανταγωνιστές
> του. Με ελάχιστες
> εξαιρέσεις κανείς δε θα πλήρωνε. Έχω άδικο; Για δες
> στις παγκόσμιες
> στατιστικές σε ποια θέση βρίσκεται η Ελλάδα στο θέμα
> της πειρατείας
> και θα καταλάβεις τι εννοώ. Και για τους αδαείς, δεν
> έχει σημασία η
> άδεια, ελεύθερο ή όχι θα το αντιγράψουν, φαντάσου να
Δεν λειτουργούν έτσι οι επιχειρήσεις στον τομέα του
open-source
(αυτό δείχνει τουλάχιστον η μέχρι στιγμής διεθνή
εμπειρία).
Προσφέρουν συνδρομητικές υπηρεσίες σχετικές με το
πρόγραμμα που "πουλάνε"
Μερικές δείχνουν να τα καταφέρνουν καλά προς το παρόν
(βλέπε RedHat).
Το λογισμικό υπάρχει παντού και μπορεί να το έχει ο
καθένας πχ το
Redhat Enterpize linux υπάρχει ώς source που μπορεί να
γίνει άνετα εκτελέσιμο αλλά προσφέρεται και δωρεάν
έτοιμο από τρίτους διανομείς με άλλη ονομασία (Centos)
Παρόλα αυτά οι συνδρομητές στην RedHat αυξάνουν
συνεχώς...

Νίκος