ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: Metafrash MediaWiKi...

Σε αδρές γραμμές συμφωνώ με τον Αλέξανδρο, τον οποίο έχω την τύχη να γνωρίζω από
την κοινότητα χρηστών της Αγγλικής Wikipedia. Διάβασα το δελτίο τύπου του ΠΑΣΟΚ
με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, και δεν σας κρύβω πως υπήρξαν κάποια σημεία που σε
διαφορετικές συνθήκες θα τα προσυπέγραφα.

Αντιλαμβάνομαι πως υπάρχει ένα πολύ σημαντικό πολιτικό διακύβευμα σε αυτά τα
εργαλεία που ανήκουν στην ευρύτερη κατηγορία των CMS-blog-wiki και συναφών,
καθώς αυτά διευρύνουν τους ορίζοντες έκφρασης και επικοινωνίας στο Διαδίκτυο.
Για μένα τον ίδιο, η αντίληψη αυτού του απλού γεγονότος αποτελεί το (σαφέστατα)
πολιτικό κίνητρο για την ενασχόληση μου με ένα συναφές εγχείρημα (εξελληνισμός
Textpattern και κάτι patches επίσης).

Συνεπώς, μπορώ να αντιληφθώ και το ενδιαφέρον ενός κομματικού φορέα για αυτά, αν
και στην περίπτωσή μου δεν υπάρχει καμιά κομματική υποστήριξη, μόνο πολιτικό
κίνητρο. Ίσως για αυτό το λόγο να ενημερώνεστε για την πρόοδο που παρουσιάζει το
Textpattern μέσα από τις συνηθισμένες οδούς επικοινωνίας και όχι μέσα από
κομματικά δελτία τύπου...

Όσα δεν με πείθουν, ως χρήστη και ολίγον συνεισφέροντα στο ΕΛ/ΛΑΚ, στο εν λόγω
δελτίο, τα ανέλυσε ο Αλέξανδρος. Δεν ποινικοποιώ τα πολιτικά κίνητρα κάποιου που
συνεισφέρει στο ΕΛ/ΛΑΚ, αντίθετα τα ενθαρρύνω, και μακάρι το ΕΛ/ΛΑΚ να μπορέσει
να επωφεληθεί με αυτόν τον τρόπο. Όμως, τα πάντα σε αυτό το δελτίο δείχνουν πως
η όλη υπόθεση γίνεται για την άμεση κομματική εξαργύρωση της μετάφρασης και του
patch - και έτσι δεν πείθομαι ούτε ως πολίτης...

Νίκος Γενημάκης

ΥΓ. Ζητώ συγνώμη γιατί η τοποθέτησή μου κινήθηκε πιο πολύ σε πολιτικό επίπεδο,
αλλά η συγκυρία και ο τρόπος που έγινε η ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ με ανάγκασαν να
ξεφύγω από το συνήθη τρόπο με τον οποίο απευθύνομαι στις λίστες.