ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source taking over Europe .

On Sat, 22 Oct 2005, Theodoros Karounos wrote:

> software while nearly a third don't know that they are using open source
                      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ayto einai "ola ta lefta"!

> A Maastricht University survey of 12 counties has reportedly found 49
> per cent using Free/Libre/Open Source Software (FLOSS) while 70 per cent
> said they expect usage to increase.

Emeis apo thn allh kanoyme symfwnies me etaireies gia ta sxoleia kai
bazoyme stoys diagwnismoys rhtres gia na *mh* xrhsimopoieitai eleythero
logismiko.

Arage na einai h meleth diathesimh gia na th doyme pio konta? Isws o
Ale3hs (Zavras) borei na mas th ferei pros ta edw?

"The results were presented by the Maastricht Economic Research
Institute, which has been tracking open source, at the O'Reilly Open
Source Conference in Amsterdam this week"

απαντήσεις

αναφορές

πλοήγηση μηνυμάτων