ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Αντικοινωνικότητα και ελεύθερο λογισμικό

  • Subject: Re: Αντικοινωνικότητα και ελεύθερο λογισμικό
  • From: Nikos Charonitakis <frolix68 [ at ] yahoo [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 25 Oct 2005 18:34:22 +0300
Στις 25-10-2005, ημέρα Τρι, και ώρα 17:00 +0300, ο/η Thanos Kyritsis
έγραψε:

> Ομολογώ πως αναγκάστηκα να διαβάσω το thread για το GIMP στο οποίο
> παρέπεμψες ως "αντιμετώπιση από την κοινότητα" για να καταλάβω τί
> ακριβώς εννοείς με αυτό το e-mail σου.
>
> Θα ήθελα να σου πώ πως έχεις άδικο, διότι κάνοντας τη αντιστοίχιση με
> την παρεξήγηση μεταξύ RedHat employee  <--> Gimp developer στο
> παράδειγμα που αναφέρεις, η διαφορά είναι πως ούτε η Νεολαία ΠΑΣΟΚ
> είναι "RedHat", ούτε η Quasar Accounting.
το παράδειγμα δείχνει τι είναι αρνητική στάση και πως μπορεί να
αντιμετωπιστεί σε ένα βαθμό.

> Καταλαβαίνω τον πόνο μερικών με το να μη θέλουν να φαίνονται "γκρίνιες"
> και σχολιασμοί και κριτικές στις δημόσιες λίστες, ώστε όλα να φαίνονται
> σαν να ήταν πίσω από μια ολοκάθαρη και αστραφτερή βιτρίνα, αλλά

ενώ από πίσω γίνονται οι βρωμιές ε;

> επέτρεψε σε κάποιους να διαφωνούν με αυτήν την άποψη και να είναι
> ελεύθεροι να εκφράσουν τις απόψεις τους. Η λίστα δεν είναι
> announcements-only.
Εγώ προσωπικά δεν δίνω δεκάρα τι λέει η συγκεκριμένη λίστα και ούτε με
ενδιαφέρει να κλείσει ή να λογοκριθεί απλά δεν θέλω να βρίσκω μηνύματα
της σε άλλες λίστες.
Cross posting νομίζω λέγεται η κάπως έτσι.

> Ονομάζεις την καλοπροαίρετη κριτική ως αντικοινωνική συμπεριφορά.

φανταστείτε τι θα λέγανε αν ήταν κακοπροαίρετη δηλαδή...

> Άποψή σου .......
>
> Το τί είναι βλαβερό για το ελεύθερο λογισμικό και τί όχι, άφησέ το να το
> κρίνει η κοινότητα μέσα από αυτό που ονομάζεις "αντικοινωνική
> συμπεριφορά", όχι με το να προτρέπεις τους πάντες σε ομαδικές
> αντιδράσεις στα λεγόμενα "μελλοντικά κρούσματα" .... Έτσι έχεις
> χαλιναγώγηση, όχι ελεύθερη κρίση.

ο σίμος πιθανόν να εννοεί ότι όλοι αυτοί που αισθάνονται προσβολή από
παρόμοιες κριτικές καφενείου
να μη σιωπούν σε ανάλογες περιπτώσεις.
Οι "πάντες" άλλωστε περιλαμβάνουν και αυτούς που έκαναν
την ...καλοπροαίρετη κριτική.