ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: Παρουσίαση της νέας MySQL 5.0

  • Subject: Re: ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: Παρουσίαση της νέας MySQL 5.0
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Fri, 11 Nov 2005 13:54:35 +0200
Παιδιά, ΜΠΡΑΒΟ!

Κρίμα που δε μπορώ να είμαι Αθήνα το Σάββατο, αλλά πολύ θα το ήθελα,
μπράβο! Εύγε! Δε μπορώ να σας περιγράψω τη χαρά μου! Τέτοιες κινήσεις
είναι ακριβώς αυτά που μου αρέσει να βλέπω! Μπράβο στο HELLUG και
πάλι! (και ναι, πρέπει να γραφτώ το ξέρω, όλο αμελώ και το ξεχνάω :-)

Κώστας

πλοήγηση μηνυμάτων