ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Περι διάδοσης ΕΛΛΑΚ

Konstantinos Margaritis wrote:

On Τρίτη 13 Δεκέμβριος 2005 14:52, Aπόστολος Aναγνωστόπουλος wrote:
Η δική μας συμβολή στο ΕΛΛΑΚ: http://helpdesk.ellak-dev.gr

Εγώ να επισημάνω μερικά πράγματα μόνο:

Α. Σας παρακαλώ να διαβάσετε τον “τρόπο” και τους κανόνες
λειτουργίας του.

   Αυτός ο “τρόπος” δεν είναι τελεσίδικος είναι μία πρόταση προς
συζήτηση Είμαστε “ανοικτοί” σε προτάσεις βελτίωσης του.

   Γενικά αναφέρω ότι ένα “αίτημα” πρέπει να “κλείνει” μέσα σε 48
ώρες και θα υπάρχουν “αιτήματα” που θα είναι δωρεάν και άλλα που θα
χρεώνονται

Κοίταξα το site, διάβασα το faq και θα ήθελα να παραθέσω κάποιες προτάσεις/σχόλια:

* Καταρχάς, πιστεύω ότι θα είναι καλό να είναι εμφανής η λίστα των υπαρκτών αιτημάτων, κάτι το οποίο ισχύει σε όλα τα αντίστοιχα ξενόγλωσσα sites. Κάτι τέτοιο θα ωθήσει ένα χρήστη να αντιληφθεί τί περίπου ζητάνε οι χρήστες και αν δει ότι μπορεί να βοηθήσει, τότε να προχωρήσει σε εγγραφή. Δε νομίζω ότι θα ήταν καλό αποτέλεσμα, αν κάποιος γραφτεί μόνο για να δεί ότι όλα τα υπάρχοντα είναι διαφορετικά από το γνωστικό αντικείμενό του.
Προσωπικά πιστεύω επίσης ότι κάτι τέτοιο θα βοηθήσει, νομίζω όμως ότι υπάρχει πρόβλημα με τα Προσωπικά δεδομένα του τελικού χρήστη. Τι εννοώ. Εάν κάποιος, οποιοσδήποτε, μπορεί να δει τα “Αιτήματα” που γίνονται και όλο το “πρωτόκολλο” επίλυσης του αιτήματος, τότε θα έχει τη δυνατότητα επίσης να δει και ευαίσθητα δεδομένα του τελικού χρήστη, όπως π.χ. υπηρεσίες, πόρτες, passwd κλπ τα οποία μπορούν ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν κακόβουλα. Αυτό που προτείνω είναι να “ανοίξουμε” τη “βάση γνώσης”, η οποία θα είναι “απαλλαγμένη” από τέτοιου είδους δεδομένα, έτσι θα προστατέψουμε τον τελικό χρήστη και θα δώσουμε επίσης μια εικόνα(αλλά και μία υπηρεσία) το τι κάνει και με τι ασχολείται το συγκεκριμένο Πληροφοριακό Σύστημα.
* Το 48ωρο νομίζω ότι είναι πολύ λίγο. Κοίταξα μερικές κατηγορίες αιτημάτων και π.χ. αναφέρονται "Custom Διανομή", "Μελέτες Εφαρμογών Πληροφορικής", κλπ τα οποία είναι ουτοπικό να ζητάς να κλέινουν σε 48 ώρες.
Βεβαίως και έχεις δίκαιο, λάθος διατύπωση δική μου.
Εννοούσα 48 ώρες για ένα Αίτημα Βλάβης και όχι για Αίτημα δημιουργία μιας νέας υπηρεσίας.
Διευκρίνιση ένα Αίτημα μπορεί να είναι - αίτημα επίλυσης βλάβης όπως π.χ. Σύνδεσης στο Internet, διαχείριση βασικών υπηρεσιών internet, πρόβλημα σε προγράμματα Χ κλπ - αίτημα δημιουργίας υπηρεσίας όπως π.χ. "Custom Διανομή", "Μελέτες Εφαρμογών Πληροφορικής", δημιουργία WCMS κλπ Στη δεύτερη περίπτωση θα υπάρχει βεβαίως χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
* Επίσης για τα αιτήματα που θα χρεώνονται, πώς θα γίνεται η χρέωση και η πληρωμή; Ο δικτυακός τόπος, θα αναλαμβάνει τον ρόλο μεσάζωντα, με ένα μηχανισμό paypal, δεσμεύοντας την αμοιβή ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα απάτης; (Κάτι τέτοιο θα το συνιστούσα, αλλά είναι όντως πιο περίπλοκο.)
Ακριβώς αυτό, Ο δικτυακός τόπος, θα αναλάβει τον ρόλο μεσάζωντα.

Εχουν γίνει οι απαραίτητες κινήσεις με την Alpha Bank, αυτό που μένει ακόμη, είναι να διευκρινιστεί το ποσοστό χρέωσης της Alpha Bank για κάθε κίνηση, όταν αυτή θα γίνεται μέσο πιστωτικής κάρτας(από τον τελικό χρήστη προς το Π.Σ.). Για μεταφορά από άλλο λογαριασμό, οποιαδήποτε τράπεζας της Ε.Ε., προς το ΠΣ η χρέωση είναι 0,30 Ευρώ

* Στο ίδιο θέμα, οι προσφορές θα γίνονται με τη μορφή bid; Δηλαδή, θα υπάρχει ένα αίτημα και οι χρήστες θα ζητούν από τους service providers (για να δανειστώ την ορολογία ξένου site) "προσφορές", διαλέγοντας την πιο συμφέρουσα; Ομολογώ αυτό δεν το κατάλαβα πως θα λειτουργεί. Ίσως να πρέπει να δείξετε κάποια παραδείγματα στο site ή κάποιο πιο αναλυτικό FAQ/tutorial.
Θα ενημερώσουμε σχετικώς το  FAQ/tutorial.
Η μορφή όμως λειτουργίας, την οποία σκεφτήκαμε, είναι ότι ο τελικός χρήστης θα δημιουργεί στο ΠΣ ένα Αίτημα με τη βλάβη ή τη δημιουργία υπηρεσίας. Οι τεχνικοί μετά από διαβούλευση θα απαντούν με μια συγκεκριμένη τιμή
η οποία θα βγαίνει από τον τύπο “τυπικός χρόνος επίλυσης” Χ “αμοιβή την ώρα”

Γ. Σας παρακαλώ επίσης όχι επιθέσεις του στυλ:

   πιο project βρήκαν τώρα αυτοί για να “φάνε” ,

   γιατί θέλουν να χρεώνουν υπηρεσίες σε ΕΛΛΑΚ προϊόντα και

   άλλα τέτοια.

Εγώ δεν είμαι καθόλου αυτής της άποψης, πιστεύω ότι για να προχωρήσει το ελ/λακ σε οποιαδήποτε χώρα, πρέπει *ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ* να μπει στο παιχνίδι και ο ιδιωτικός τομέας και να καταλάβουν οι εταιρείες ότι είναι δυνατό το κέρδος με τη χρήση του. Σε διαφορετική περίπτωση, θα μείνει απλώς μια εναλλακτική για τους "γραφικούς" και μόνο.

Γι' αυτόν τον λόγο, βρίσκω ότι η κίνηση που κάνατε είναι πολύ σημαντική, χωρίς να σημαίνει ότι δε χρήζει βελτίωσης.

ΥΓ

Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη για το ύφος μου

Εχω δει όμως και ακούσει πολλές από τις παραπάνω κατηγορίες

Απλά αγνόησέ τις. Οποιαδήποτε αλλαγή βρίσκει πάντα εμπόδια, και πολλοί αρέσκονται να θέλουν το ελ/λακ σε μια "ρομαντική" περίοδο που με το ελ/λακ ασχολούνταν μόνο οι ελάχιστοι "εκλεκτοί".

Κάτι άλλο
Πως είναι το σημείο

*_Οι υπηρεσίες της ellak-dev.gr διέπονται από τους όρους
που ακολουθούν, οι οποίοι αποτελούν την "σύμβαση". _*

αναφορές

πλοήγηση μηνυμάτων