ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: OpenOffice ή OpenDocument?

On Παρασκευή 23 Δεκέμβριος 2005 10:03, Kostas Zorbadelos wrote:
> [...]

με ενδιαφέρει να είναι εύκολη η πρόσβαση στα περιεχόμενα και οι
αλλαγές, οπότε αποκλείεται το pdf. Από την άλλη, με ενδιαφέρει να
ορίζεται το font information, γιατί τα κείμενα απαιτούν
γραμματοσειρές που να υποστηρίζουν πολυτονικά πλήρως. Πράγμα το οποίο
μάλλον γίνεται σε docbook, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι είναι η
καλύτερη ιδέα. Τέλος, η πληροφορία πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμη
από όλους -και κυρίως για εκπαιδευτικούς λόγους, γι' αυτό σκέφτηκα το
opendocument/openoffice. Το docbook δεν είναι και η ιδανική μορφή για
μη έμπειρους, τους οποίους ενδιαφέρει μόνο το περιεχόμενο και καθόλου
η μορφή.

δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να το κάνω αυτό...

> Gia olous tous logous pou anefere o Alexis, isos axizei na skefteis
> to LaTeX gia ta sources ton keimenon sou.

Το LaTeX, όσο και αν μου αρέσει προσωπικά, αποκλείεται για τους
παραπάνω λόγους αλλά κυρίως γιατί δεν παίζει πολυτονικά ελληνικά
UTF-8. Για την ακρίβεια δεν παίζει ελληνικά UTF-8 εντελώς, τουλ. όσες
φορές προσπάθησα με το teTeX δεν τα κατάφερα.