ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: OpenOffice ή OpenDocument?

(Ξαναστέλνω γιατί δεν φαίνεται να πήγε.  Αν και πιστεύω ότι μετά από
λίγο καιρό μπορεί τελικά να κάνει την εμφάνισή του και αυτό που δεν
πήγε.)

> οκ, point taken. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να φτιάξω 2 πακέτα, ένα
> με OpenDocument κείμενα και ένα με σκέτα τα κείμενα σε κάποια απλή
> μορφή -docbook/ΤΕΙ/ακόμη και text.

Νομίζω πως επαναλαμβάνομαι, αλλά πραγματικά ρίξε μια ματιά στο
reStructuredText.  Αν σε ενδιαφέρει μπορώ να στείλω κι ένα μικρό ντέμο
εδώ.  Μόνο μειονέκτημά του ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει γιουτίλιτυ
που να μετατρέπει σε PDF ή OpenDocument κλπ.  (Υπάρχει για λατέχ, αλλά
αποκλείεται να δουλέψουν τα ελληνικά utf-8 και γενικότερα τα
ελληνικά.)  Πρακτικά μπορείς να μετατρέψεις μόνο σε HTML (απ' όπου
μπορείς να το βάλεις και στο OpenOffice).

apt-get install python-docutils