ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Software Patents news

Την 11/1/2006, Antonios Christofides <anthony [ at ] itia [ dot ] ntua [ dot ] gr> έγραψε:

> �ο: open-source [ at ] grnet [ dot ] gr,epatents [ at ] lists [ dot ] hellug [ dot ] gr

> Mhtropolh
>
> Στο FFII πάντως υπάρχει σκεπτικισμός, γιατί αυτή η είδηση καλλιεργεί
> τις λανθασμένες αντιλήψεις ότι μπορεί να υπάρχουν καλές πατέντες
> λογισμικού ή ότι μπορεί να υπάρχει συμβατότητα ανάμεσα σε ελεύθερο
> λογισμικό και πατέντες λογισμικού.

Δεν είναι θέμα καλών ή μη πατεντών: στην Ευρώπη, σκοπός είναι να αποτραπεί
το ενδεχόμενο οι πατέντες να κερδίσουν νομική καταξίωση, αλλά στις ΗΠΑ, να
αναστραφεί το υπάρχον νομικό πλαίσιο που δημιουργεί προβλήματα στην
παγκόσμια έρευνα και καινοτομία. Η εξέλιξη αυτή προς εκείνη την κατεύθυνση
είναι, οπότε εμένα προσωπικά με χαροποιεί.

Στη σκληρή πραγματικότητα θα
> πρέπει να μας προσγειώσει το την ίδια μέρα πληροφορούμαστε ότι το
> USPTO ενέκρινε τελικά τις πατέντες της Microsoft για το FAT (που
> σημαίνει πως όποτε θελήσει η MS, το Linux θα πάψει να συνεργάζεται με
> removable devices όπως USB sticks και φωτογραφικές μηχανές).
>
> Συνεπώς, καλό είναι να αναφερόμαστε και στις δύο ειδήσεις προκειμένου να
δώσουμε την πραγματική εικόνα των εξελίξεων στις ΗΠΑ.

--
Asteris Masouras
Software Developer - Translator