ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 2 distros

On Δευτέρα 16 Ιανουάριος 2006 13:15, IOANNIS MANOLOUDIS wrote:
> Έχω εγκατεστημένο το SuSE 10 και θα ήθελα να εγκαταστήσε σε άλλο
> partition, του ίδιου σκληρού το Fedora core 4. Κάποτε δε γινονταν
> να έχουμε διαφορετικές διανομές του Linux στο ίδιο μηχάνημα. Τώρα
> αυτό μπορεί να γίνει; Γιάννης

Ε???????? ΟΥΔΕΠΟΤΕ έχει γίνει αυτό. Καμία διανομή Linux δεν είναι τόσο
κακεντρεχής ώστε να απαγορέψει τη συνύπαρξη με κάποια άλλη, ή ακόμη
και άλλου λειτουργικού. Μάλλον αναφέρεσαι σε άλλο λειτουργικό...
Απλά πρέπει να ορίσεις τα τμήματα στα οποία θες να γίνει η εγκατάσταση
και η ενημέρωση ή όχι του grub/lilo. Πχ. Το Debian ανιχνεύει άλλα
εγκατεστημένα λ/σ (δοκιμασμένο με NetBSD).