ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: On MS$ and other niceties!

  • Subject: Re: On MS$ and other niceties!
  • From: Αλέξανδρος Διαμαντίδης <adia [ at ] hellug [ dot ] gr>
  • Date: Sat, 4 Feb 2006 16:59:33 +0200
* Emmanuel Galatoulas [2006-02-02 23:42]:
> (κι εγώ που νόμιζα μέχρι χτες ότι το πιο χοντρό ήταν η "εθελοντική"
> καμπάνια της Ματζέντα για το λεξικό των Liddell-Scott!  Δείτε στο blog
> μου http://qblogs.quad-nrg.net/?p=29, ιδιαίτερα Κώστα Μαργαρίτη
> συζητώντας για αρχαία ελληνικά!)

Σε όσους δεν αρέσει αυτό που κάνει η ΜΑΤΖΕΝΤΑ και θα ήθελαν να
συμμετάσχουν σε μια πραγματικά εθελοντική και ελεύθερη προσπάθεια στον
τομέα αυτόν, υπάρχει το Project Gutenberg. Υπάρχει μάλιστα και ελληνική
ομάδα στο Project Gutenberg Distributed Proofreaders Europe, η οποία
δυστυχώς έχει μόνο δυο ενεργά μέλη όπως φαίνεται:

http://dp.rastko.net/stats/teams/tdetail.php?tid=238

--
Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia [ at ] hellug [ dot ] gr