ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

This Just In: Symfwnia Dhmosioy me Microsoft

  • Subject: This Just In: Symfwnia Dhmosioy me Microsoft
  • From: Alexios Zavras <zvr [ at ] pobox [ dot ] com>
  • Date: Thu, 9 Feb 2006 20:28:12 +0200
Apo ton Asterio kai to Stayro Giannoyrh,
apo th lista toy digitalrights.gr:

Από το κανάλι της Βουλής, μόλις πριν λίγα λεπτά:

Η απάντηση του ΥΟΟ στην ερώτηση του βουλευτή Λεβέντη για τη Microsoft:
> "η ανάθεση έγινε με διαφανείς διαδικασίες, και ανοικτό διαγωνισμό
> με γνώμονα το συμφέρον της χώρας [...] όλοι ξέρουμε ότι το ελεύθερο
> λογισμικό δεν έχει πολλές εφαρμογές" !!!!!

Δεν είναι ακριβώς verbatim το quote, αλλά αν περιμένουμε
θα έχουμε τα πρακτικά.

------------------------------

Τα πρακτικά της μέρας βρίσκονται εδώ:
http://www.parliament.gr/ergasies/showfile.asp?file=syne060209.txt
και το επίμαχο quote:
Alogoskoufis said:
> Επίσης, νομίζω ότι πίσω από αυτές τις απόψεις σας κρύβεται και μια
> αντίληψη η οποία αν υιοθετηθεί, θα καταδικάσει τη χώρα στην ψηφιακή
> υπανάπτυξη για πάρα πολλά χρόνια, διότι όλοι ξέρουμε ότι το ελεύθερο
> λογισμικό έχει πολύ περιορισμένες εφαρμογές και δεν μπορεί να
> χρησιμοποιηθεί τόσο ευρέως όσο άλλο λογισμικό.

Για την ουσία (κόστος, οφέλη) από τη συμφωνία, και ποτΕ πρόκειται να
δωθεί το κείμενο της στη δημοσιότητα, ούτε νύξη.

Parakalw na diabasete ta praktika gia na parete olh thn idea.
Kante search gia "Lebenth" h "Microsoft" gia thn arxh --
einai dyo synexomena mploks keimenoy.

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

πλοήγηση μηνυμάτων