ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

DHmosio + microsoft

Το παρακάτω κείμενο εστάλει στην λίστα του hellug. για όσους δεν την παρακολουθούν
μεταφέρω το μύνημα. Για την παρακάτω ιδέα έχει ενδιαφερθεί και το Κοινωνικό Φόρουμ.
Νομίζω ότι καλό θα ήταν να οργανώσουμε κάτι.
Μια ωραία ιδέα πιστεύω ότι θα ήταν η ακόλουθη.
Βρίσκουμε με την αρωγή ΜΜΕ και πολιτικών μεγάλους εκδοτικούς οίκους και
μας τυπώνουν open cd για Win με το τελευταίο OpenOffice (στα ελληνικά
και στα αγγλικά, Gimp, Firefox, thunderbirs κλπ...) όπως επίσης και έναν
μικρό οδηγό εγκατάστασης και χρήσης του OpenOffice και του Gimp. Στο
εξώφυλλο του CD καθώς και του Εγχειριδίου πέραν των σημάτων Hellug,
OpenOffice, Gimp, Firefox κλπ έχουμε ώς κεντρικό θέμα το εξής

"Επίσης, νομίζω ότι πίσω από αυτές τις απόψεις σας κρύβεται και μια
αντίληψη η οποία αν υιοθετηθεί, θα καταδικάσει τη χώρα στην ψηφιακή
υπανάπτυξη για πάρα πολλά χρόνια, διότι όλοι ξέρουμε ότι το ελεύθερο
λογισμικό έχει πολύ περιορισμένες εφαρμογές και δεν μπορεί να
χρησιμοποιηθεί τόσο ευρέως όσο άλλο λογισμικό."
Γιώργος Αλογοσκούφης Υπ. Οικονομικών 09/02/2006 Ελληνικό Κοινοβούλιο

[...]

Όλα αυτά τα CD τα παίρνουμε και πάμε είτε για μια μέρα σε μια εκδήλωση
διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα και τα μοιράζουμε στον κόσμο διαδηλώνοντας
μπροστά από την Βουλή ή το κάνουμε σε περισσότερες πόλεις τις Ελλάδος
την ίδια μέρα ταυτόχρονα (αν υπάρχει ο κόσμος να βοηθήσει για κάτι
τέτοιο)
Δεν ξέρω πώς το βλέπετε αλλά πιστεύω ότι κάτι πρέπει να γίνει και
σύντομα.