ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: DHmosio + microsoft

Ωπ διακοπή.
Έφτασα στη Σουηδία πριν μια εμδομάδα στο δεύτερο μεγαλύτερο πανεπιστήμιό τους (Malardalen) τμήμα CS και θα είμαι εδώ 6 μήνες με erasmus. Τα περι ανοικτότητας δεν έχω καταλάβει πως τα προωθούν αλλα δεν έχει κανείς ιδέα απο ελλακ. Πρώτη μέρα: άνοιξα suse linux για να κάνω καλή εντύπωση και με ρωτούσαν που βρήκα τέτοιο skin. Την απορία εξέφρασε φοιτητής και μετά ΔΕΠ (διδακτορικός) είπε οτι μάλλον είναι κάποιο είδος unix. Τρίτη μέρα: Software Engineering θα κατεβάσετε λοιπόν για την εργασία το Telelogic Tau G2 UML. Μα umbrello λέω. "Yeah but we really dont like this free stuff. We just want the job done. Just get a crack for Tau." Τέταρτη μέρα: ίδιο μάθημα, ήρθε ενας απο μια τοπική εταιρία για να δώσει υποψήφιο θέμα εργασιας για όσους θέλουν, και προσπαθούσε να με πείσει οτι επειδή το .net τρέχει πρώτα με jit έχει την ίδια απόδοση στα αριθμητικά. Ναι έκαναν εφαρμογή νευρωνικών δικτύων με πολλαπλασιασμούς πινάκων κλπ και τρέχει σε .net . Να σημειώσω οτι εργάζομαι ούτως ή άλλως σε .net/mono και αυτό είναι χυδαίο ψέμα. Μετά την παρουσίαση ο καθηγητής που με επιβλέπει εδώ με επέπληξε κιόλας. Linux ειδικά δεν έχω δει σε καμία υπηρεσία και πιστέψτε με με τόση χαρτούρα για το πρόγραμμα ανταλλαγής έχω πάει παντού.
Μου έχει σηκωθεί η τρίχα σας λέω...

<flamebait>Για τη δημόσια εικόνα σας στο πασόκ καλύτερα να μην αναφέρεστε πολύ στην εν λόγω χώρα. Δίνει βήμα για πολύ καυστικά σχόλια.</>
συμφερότερες λύσεις για τα σχολεία, ενώ η Σουηδική
Υπηρεσία Δημόσιας Διαχείρισης σε μελέτη σκοπιμότητας
που εκπόνησε αναφέρει ότι «στις περιπτώσεις προμήθειας
λογισμικού, θα πρέπει να εξετάζεται και το ΕΛ/ΛΑΚ μαζί
με τα εμπορικά προϊόντα ώστε να βελτιωθεί ο
ανταγωνισμός». Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν στη μακρινή
Σουηδία...