ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Microsoft Office 12

Antonios Christofides wrote [edited]:
> Ζάβρα, μπορείς να δώσεις
> reference για το ότι ο νέος όφις δεν θα υποστηρίζει μάκροζ;

Apo to FAQ ths Microsoft gia to neo office XML format:
Q. Can companies prevent macros from being run inside Microsoft Office
   applications with the new file formats?
A. Yes. With Office XML Formats, any embedded code or macros
   stored within the document will not execute.
    http://www.microsoft.com/office/preview/developers/filefaq.mspx

Leptomereies: to neo microsoft office anti gia .doc .xls klp.
swnei by default se XML format kai onomazontai .docx .xlsx klp.
Se ayto to format den mporei na exei macros, ki an brei tis agnoei.
Mporeis na kaneis "Save As..." (document me VBA code h opws alliws
to lene), kai tote xrhsimopoiei ta .docm .xlsm klp. extensions.

OK, na to pw ki ayto: se periptwsh poy den to exete syneidhtopoihsei,
to Office 12 einai *poly* diaforetiko ap'o,ti exete dei mexri twra.
Ki ayto egeirei dyo themata:

a) etaireies isws protimhsoyn, gia na glytwsoyn ekpaideysh proswpikoy,
   na pane se OpenOffice para se MS-Office-12 (!)
   [milame gia etaireies poy ekpaideyoyn to proswpiko toys]
   Isws to idio kai idiwtes, poy de theloyn na ta ksana-mathoyn.

b) oles oi pistopoihseis kai ECDL kai ola ayta einai axrhsta,
   mia poy den antapokrinontai sto neo periballon.  Exw akoysei
   anepishma oti tha bgoyn teleiws nea xartia "gia office 12"
   (gia na ksanabgaloyn lefta, pithanws :-)

[cc: sthn open source, gia enhmerwsh]
--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

πλοήγηση μηνυμάτων