ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: re M$ office 12

KCorax wrote:
> Τα αρχεία απο τη στιγμή που έχουν xml σχήμα θα μπορούν να μετατραπούν
> σχετικά εύκολα σε οτιδήποτε.

Είσαι σίγουρος;  Για δοκίμασε να reverse engineer το παρακάτω
παράδειγμα που σκέφτηκα τώρα επί τόπου:

  <paragraph>Μια φορά κι έναν καιρό, σε μια μακρινή χώρα, ζούσε ένας
  πρίγκιπας και μάνα του ήταν
  όμορφη.</paragraph>

Όπου το style="..." παραπέμπει κάπου αλλού, και αυτό με τη σειρά του
κάπου αλλού, ώστε να βρεθεί τελικά ότι είναι italic.  Μέχρι και
encrypted text θα μπορούσε να είναι το
FE1189523547420AA41200A2662442D9.

Όσο για το ότι η MS θα τεκμηριώσει τη μορφή των αρχείων της, μέχρι
στιγμής δεν έχω δει σοβαρά στοιχεία ότι θα το κάνει.  Σε δελτίο τύπου,
νομίζω του Νοεμβρίου, έλεγε ότι "θα κάνει βήματα για να διαθέσει
ευρέως την τεχνολογία των μορφών αρχείων".  Τι καταλαβαίνετε; Εγώ
καταλαβαίνω ότι "ίσως μας πει τις προδιαγραφές της XML" (που τις
ξέρουμε ήδη).

>http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=FE118952-3547-420A-A412-00A2662442D9&amp;displaylang=en

Αυτό δεν το έχω δει, δεν ήξερα ότι υπάρχει, και αυτή τη στιγμή δεν
τρέχω Windows για να το διαβάσω, αλλά ακόμα κι αν περιγράφει τη μορφή
αρχείου σε λεπτομέρεια, πώς αντιμετωπίζει η Microsoft μια διαφορά
ανάμεσα στην τεκμηρίωση και στο Word;  Ως λάθος του Word ή ως λάθος
της τεκμηρίωσης;

Πολλοί ισχυρισμοί μπορούν να γίνουν ως προς το ότι ακολουθούνται
ανοιχτά πρότυπα ή ότι υπάρχει επαρκής τεκμηρίωση, αλλά μέχρι να έχουμε
χειροπιαστά στοιχεία δεν ισχύει τίποτε.

> Απο εκεί και πέρα όχι δεν μπορεί να σπάει τα πάντα απο έκδοση σε
> έκδοση, δεν βασίζονται μόνο οι πελάτες της πάνω σε αυτά αλλα και οι
> partners.

Νομίζω αυτός είναι ο λόγος που έχει καιρό να αλλάξει το .doc.  Όταν το
είχε αλλάξει, νομίζω από 95->97, είχε τσαντίσει πολύ κόσμο.  Τώρα που
υπάρχει και η εναλλακτική του OpenOffice δεν την παίρνει τόσο πολύ.