ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: DebConf7 στην Ελλάδα;

On Παρασκευή 07 Απρίλιος 2006 09:44, Alexios Zavras wrote:

> Proswpika pisteyw oti einai arga gia kati tetoio,
> ki oti einai kalytera na organwthoyme me stoxo
> na zhthsoyme kai na paroyme thn organwsh toy debconf9.

Όχι, δεν είναι αργά. Έχουμε πάρα πολύ καιρό να το οργανώσουμε, και
μάλιστα περισσότερο καιρό από όσο είχαν οι Μεξικάνοι, γιατί ξεκινάμε
από τώρα και θέλω να συγχαρώ τον Φαίδονα για την προσπάθειά του. Εγώ
θα απολυθώ περίπου Νοέμβριο όπως προβλέπω και θα μπορώ να ασχοληθώ
πολύ περισσότερο από όσο τώρα. Αυτή τη στιγμή έχω ολιγοήμερη άδεια
και διαβάζω και απαντώ όσα mails μπορώ αλλά σιγά σιγά θα είμαι όλο
και πιο χαλαρός γιατί τελείωσα τη βασική μου εκπαίδευση και θα έχω
και χρόνο για λίγο hacking.

> Gia to db7 milagame to telos toy 2004(!).  Eixan ginei kapoies
> epafes, alla ligo argotera, o Kwstas gyrnwntas apo kapoio
> skolelinux meeting eipe oti o stoxos htan to db6 (oxi to 7), ki
> etsi mperdeythkame...

Είναι αλήθεια ότι έγινε πρόταση για το 2006 αλλά αυτή απορριφθηκε
γρήγορα από όλους σχεδόν τους διοργανωτές.

> Me ayta ta xronika plaisia lew oti den prolabainoyme.
> Ektos ki an exoyme entelws diaforetikes apopseis
> peri toy ti einai ena debconf (poy den apokleietai
> katholoy, giati egw den exw empeiria apo debconf).

Είναι περισσότερο κοντά σε ένα hackfest διαρκείας παρά σε ένα συνέδριο
commercial με εταιρείες κλπ, όπως η COMDEX, το SANE ίσως(?) ή το
LinuxWorld. Οι βασικές ανάγκες είναι πολύ εύκολο να οργανωθούν
έγκαιρα αρκεί να εξασφαλίσουμε funding. Αλλά αυτό θα γίνει ούτως ή
άλλως από τους διοργανωτές και δε χρειάζεται να στηριχθούμε σε
τοπικούς πόρους, όχι φυσικά ότι δεν θα τους δεχόμαστε. Δηλαδή,
πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μας είναι σχετικά αδιάφορο αν θα
καταφέρουμε να επιτύχουμε χρηματοδότηση από κανένα ευρωπαϊκό
πρόγραμμα ή κρατικό φορέα γιατί παραδοσιακά οι χορηγοί του DC είναι
μεγάλες εταίρειες όπως IBM, HP, Intel, AMD, Nokia, κλπ αλλά και
μικρότερες παγκόσμιες ή τοπικές. Με αυτά τα δεδομένα και βάσει του
γενικού χρονικού προγραμαμτισμού των εταιρειών αυτών -που είναι σαφώς
πιο γρήγορος, έμπιστος και σαφής από τους προαναφερθέντες- είμαι 100%
σίγουρος ότι θα προλάβουμε. Το πρώτο που πρέπει να διαλέξουμε είναι η
τοποθεσία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αποκλείονται τα μεγάλα αστικά
κέντρα όπως Αθήνα/Θεσσαλονίκη και πάμε σε κάτι πιο καλοκαιρινό -αφού
το DC θα γίνει το καλοκαίρι του 2007 άλλωστε.