ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: DebConf7 στην Ελλάδα;

Stefanos Kouzof wrote:
> Oi etisies simmetoxes se kathe DebConf ayksanontai ekthetika ta
> teleytaia eti. kathe etos diplasioi apo to prigoumeno. Diladi edo
> milame gia 300X2X2=1200, kai bale allous tosous apo to camp. Ara, pame
> gia megali ekdilosi.
Καταρχάς θεωρώ φοβερά τραβηγμένο το νούμερο. Δεν καταλαβαίνω άλλωστε από
ποια δεδομένα προκύπτει ο διπλασιασμός. Είχαμε τριπλασιασμό από το DC
1->5 και το 5->6 έχει 85 άτομα αύξηση.
Νομίζω πως μια εκτίμηση των 400 ατόμων (το πολύ 500).
Ας μην ξεφεύγουμε και ψάχνουμε μέρος για 2000 άτομα, δεν υπάρχει τέτοια
περίπτωση.

> Yparxei kapios sillogos i astiki mi-kerdoskopiki, sto open source stin
> ellada, pou tha mporouse na fenetai os nomiki morfi pou tha egeitai
> tis ekdilosis? -ti tha apantiso otan me rotisoun sti Diethni Ekthesi,
> diladi ;-) -.
Δυστυχώς, απότι φαίνεται δεν υπάρχει. Το πλησιέστερο που έχουμε σε κάτι
τέτοιο είναι το HELLUG αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι ικανό να φέρει σε
πέρας μια τέτοια αποστολή -- χώρια κάποια προσωπικά "θέματα" (και
στολίδια για το debian.gr) που έχω ακούσει κατά καιρούς.
Η "αποστολή" στην οποία αναφέρομαι, είναι να διαχειριστεί όλα τα funds
του DC7 (€200.000 το λιγότερο) και να υπογράψει όλες τις συμφωνίες με
ξενοδοχεία και λοιπούς φορείς.
Έτσι είχε γίνει τουλάχιστον στα προηγούμενα DebConfs, ένας τοπικός
φορέας ανέλαβε τα πάντα. Θα προσπαθήσω να βρω εναλλακτικές -- έχω ήδη
ενημερώσει την οργανωτική επιτροπή για την κατάσταση στην Ελλάδα.
Οποιαδήποτε ιδέα είναι καλοδεχούμενη :)

Τέλος, να ξαναπώ αυτό που έχει πει και στο παρελθόν ο Κώστας: μην έχετε
στο μυαλό σας το συνέδριο ως ένα κλασικό πατροπαράδοτο συνέδριο.
Σκεφτείτε το πιο πολύ σαν "hackfest". Πέρυσι στο Ελσίνκι να φανταστείτε
έμεναν στα δίκλινα της εστίας του HUT πέντε-πέντε με sleeping bags και
ξενυχτούσαν μέχρι το πρωί hackεύοντας :)
That being said, θα προτιμούσα να αποφύγουμε λύσεις camping και να
έχουμε ένα σοβαρό accomodation.

Φιλικά,
Φαίδων