ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: Νέος Έλληνας Debian Developer: Φαίδων Λιαμπώτης (aka paravoid)!!!

  • Subject: Re: Re: Νέος Έλληνας Debian Developer: Φαίδων Λιαμπώτης (aka paravoid)!!!
  • From: Panagiotis Kranidiotis <kranidiotis [ at ] vatica [ dot ] org>
  • Date: Tue, 02 May 2006 19:46:03 +0300
Στις 02-05-2006, ημέρα Τρι, και ώρα 17:57 +0200, ο/η KCorax έγραψε:
> Ok το mail ήταν λίβελος (απλά επειδή είναι ανώνυμο + προσβάλει χωρίς
> να συνεισφέρει ουσιαστικά σε τίποτε), αλλα έχει νομίζω σε κάτι δίκιο:
> είναι πολύ συχνό να βλέπουμε κόσμο που δεν κουράζεται πραγματικά να
> πακετάρει έργα τρίτων ως σκληρή εργασία και εθελοντική και να πιάνεται
> απο ευγενείς ιδέες (όπως το ΕΛΛΑΚ εν γένει) για να προβληθεί.
>
> Επίσης ενοχλητικό είναι να αυτοπροβάλλεται ένας για δουλειά
> τετριμμένη, ή πχ να πει ο Μαργαρίτης οτι είχαμε φέτος 50% αύξηση στον
> αριθμό debian developers (κάτι που προς τιμήν του δεν έκανε). Αν και
> [...]

Και εγώ νομίζω ότι το mail του Αλέξη ήταν η πιο σωστή απάντηση.
Και για χιλιοστή φορά επαναλαμβάνω ότι σημασία έχει το αποτέλεσμα. Και
το αποτέλεσμα είναι ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να προσφέρει. Ακόμα και
αυτός που το κάνει μόνο και μόνο για προβολή. Τώρα ότι αυτό αν δεν
αρέσει σε κάποιους θα μπορούσε να εξηγηθεί με την άποψη ότι προφανώς και
αυτοί θα ήθελαν κάποιος να τους αναγνωρίσει και προφανώς δεν έχει γίνει.
Άρα την πάρτη τους και αυτοί σκέφτονται. Αλλά και αν δεν σκέφτονται την
πάρτη τους και τους ενδιαφέρει απλά και μόνο να μην προβάλλεται κανείς
πάλι δεν μου κάνει γιατί τότε είναι μίζεροι.
Στην τελική η διαδικασία του να γίνεις Debian Developer είναι σαφώς
ορισμένη. Επίσης δεν αποκλείει κανέναν στο να συμμετάσχει και να
προσπαθήσει να γίνει. Άρα λοιπόν η μιζέρια στους μίζερους.
Σόρρυ για το ύφος αλλά καταντάει πια βαρετό. Σε μια χώρα που το ποσοστό
των ανθρώπων που ασχολούνται με το ΕΛΛΑΚ είναι εξαιρετικά μικρό να
υπάρχει τόση κακομοιρίλα;

ΥΓ. Το είχα γράψει παλαιότερα σε μια παρόμοια συζήτηση. Η κοινωνία και
τα γεγονότα προχωράνε και έχουν την δική τους δυναμική. Έτσι λοιπόν
είναι πολύ πιθανό την στιγμή που μιλάμε να υπάρχει ένα κομμάτι της
αγοράς και της κοινωνίας που ασχολείται με το ΕΛΛΑΚ που δουλεύει με αυτό
και ποτέ δεν έχει γράψει σε αυτές τις λίστες. Και μπορεί μεθαύριο ΑΥΤΟ
το κομμάτι να καθορίσει τις εξελίξεις και πολλοί από αυτούς που γράφουμε
εδώ να καθομαστε ακόμα και να αμφισβητούμε αν ήταν καλό που ένα νέο
παιδί έγινε αυτό τέλος πάντων που λέγεται Debian Developer και άλλα
σημαντικά τέτοια θέματα.

πλοήγηση μηνυμάτων