ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

CCGreece Blog

Αγαπητοί φίλοι,

Έχουμε ξεκινήσει ένα blog για τη μεταφορά των αδειών Creative Commons στην Ελλάδα, με δυνατότητα σχολιασμού από όποιον επιθυμεί.

Το URL είναι:
http://ccgreece.blogspot.com/

Προσπαθώ να συλλέξω όσο το δυνατόν περισσότερα σχόλια/ άρθρα από bloggers που να σχετίζονται με το θέμα της ανοιχτής πρόσβασης. Όποιος θα ήθελε να βοηθήσει μπορεί να προσθέσει ένα σχόλιο στο blog μας ή να μου στείλει απευθείας ένα email στο
p [ dot ] tsiavos [ at ] lse [ dot ] ac [ dot ] uk

Επίσης, αν έχετε κάποιο γεινκότερο σχόλιο, πρόταση, παρατήρηση, μπορείτε να τη στείλετε είτε απευθείας εμένα, είτε στο blog ή στη λίστα των digital rights που είναι, νομίζω, το πιο σχετικό forum.

Συγγνώμη εκ των προτέρων για το cross-posting ;-)

Φιλικά
Πρόδρομος