ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: synantisi gia to $100 laptop - praktika kai lista ergasion

  • Subject: Re: Re: synantisi gia to $100 laptop - praktika kai lista ergasion
  • From: Alexios Zavras <zvr [ at ] pobox [ dot ] com>
  • Date: Mon, 29 May 2006 16:47:10 +0300
Dimitris Glezos wrote [edited]:
> Alexios Zavras wrote:
> > h se kati allo light-weight (opws Tcl/Tk :-)
>
> Πάλι καλά που δεν πρότεινες Perl. Είχα μια ανησυχία... :D
> Αν δεν ήταν open το project θα έλεγα είσαι υπέρ του obfuscation. :>

Prepei na einai h prwth fora poy blepw obfuscation kai Tcl syndyasmena!!!
(ektos apo to gnwsto parapono "I can't obfuscate/hide/... my code!")

Opws lene, "if it weren't for its exceptionally good Unicode support,
and its conceptual simplicity and overall consistency, and its embeddability,
and its event model, and its networking capabilities, and its extensibility,
and its dynamicity, and its beautifully engineered code, and its kind,
helpful and competent community, Tcl wouldn't even be around now."

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

πλοήγηση μηνυμάτων