ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Διαθεσιμότητα του Ubuntu Linux 6.06 (LTS)

  • Subject: Re: Διαθεσιμότητα του Ubuntu Linux 6.06 (LTS)
  • From: Simos Xenitellis <simos74 [ at ] gmx [ dot ] net>
  • Date: Mon, 05 Jun 2006 12:27:19 +0100
On Fri, 2006-06-02 at 14:16 +0000, Nikos Charonitakis wrote:
> συγχρτήρια για την πολύ καλή δουλειά.
> Τώρα δοκίμασα σε live μορφή και έχω να κάνω 2-3 παρατηρήσεις.
> α) τα ελληνικά fonts σε μια λέξη φαίνονται άλλα πιο παχειά και άλλα
> πιο αδύνατα fonst.conf?

Δοκίμασα το Ubuntu 6.06 ως LiveCD σε δύο φορητούς και παρατήρησα ότι οι
γραμματοσειρές δεν φαίνονται καλά σε εκείνο με την widescreen οθόνη.
Οι γραμματοσειρές δε φαίνονταν καλά για αγγλικά και ελληνικά, προφανώς
λόγω της κατάστασης οθόνης (widescreen). Είχες την εντύπωση ότι εδώ
τέντωνε την οθόνη για να ταιριάξει. Πιστεύω ότι το πρόβλημα δεν υπάρχει
όταν κάποιος ολοκληρώσει την εγκατάσταση και ξεκινήσει ξανά. Ο τρόπος
που έχουν υλοποιήσει για το CD ώστε να είναι μεν εγκαταστάσιμο αλλά και
να δουλεύει και ως LiveCD είναι άψογος. Προφανώς υπάρχει ένα μεγάλο
αρχείο με το εγκαστάσιμο υλικό το οποίο αντιγράφει ως έχει στο σκληρό
δίσκο. Δηλαδή, δεν εγκαθιστά από πακέτα ένα ένα το περισσότερο υλικό
διότι κάτι τέτοιο είναι αργό ενώ σίγουρα θα χρειαστούν να εγκατασταθούν
σε κάθε εγκατάσταση.

Δείτε εδώ πως φαίνεται το Ubuntu 6.06 (κατάσταση LiveCD, μη-widescreen)
με επιλογή ελληνικών κατά την εκκίνηση!
http://simos.info/blog/archives/549

Γίνεται χρήση της DejaVu και το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό.

Σίμος