ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [sepellak-discuss] to problhma pou prepei na lysoume

  • Subject: Re: [sepellak-discuss] to problhma pou prepei na lysoume
  • From: "Theodore J. Soldatos" <bafh [ at ] hellug [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 31 Aug 2006 20:54:37 +0300
IOANNIS MANOLOUDIS wrote:
<snip>
Ths eipa oti emena me endiaferei giati eimai Linuxas kai thelw na brw kapoia douleia ws Linux administrator.
Mou eipe oti sthn Ellada ayth th stigmh yparxoun duo epaggelmatikoi dromoi,
Microsoft kai CISCO. To Linux sthn Ellada einai anyparkto (den einai h monh pou to leei auto).
<snip>

Symperasma: Ego kai arketoi gnostoi kai filoi pou asxoloumaste ta teleytaia xronia epaggelmatika apokleistika me Linux kai FS/OSS den yparxoume. Eimaste ta proionta ths fantasias enos pithikou pou exei parei LSD (h BSD, den ksero).

Mhn pisteyeis tous polhtes.

T.

--
=  theodore [ at ] eexi [ dot ] gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========