ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

to neo ellak kai nea forums

Wste to neo ellak einai etoimo
megeies. Pantws den exw katalabei ti allaxe. Mhpws metakomise se  neo server?
Ta links pou exeis sthn eidhsh de douleuoun.
Koitaxa stis syzhthseis kai blepw oti de douleuoun forums.
Palia ta eixa episkeutei mia fora kai mou fanhkan kapws pio dusxrista se sxesh
me alla forums pou exw dei se ellada kai exwteriko.
Elpizw twra na doume mia nea kai dynamikh epistrofh me kala forums.Ta nea
forums prepei na exoun kathgories gia:

1) neous sto Linux, unix, xBSD, Solaris kai ypologistes
2) hardware kai sumbatothta me linux
3) suzhthseis gia diktya, asyrmata kai enshrmata
4) syzhthseis gia themata administration (asfaleia, politikh xrhstwn, poiothta
yphresiwn, automatismos ergasiwn)
5) syzhthseis gia themata development (prwta bhmata,Java, Perl, Python, LAMP,
Qt, GTK, mono, exellhnismos)
6) syzhthseis gia synergasia ellak me closed source logismiko (px Oracle se
Linux)
7) polymesa kai eleuthero logismiko (gimp,blender)
8) Openoffice (bohtheia kai swsth leitourgia)
9) Genikh syzhthsh gia themata IT
10) ergasiaka
11) dianomes (poia einai kalyterh gia poious)
12) nea eidhseis
13) off-topic
14) FLAMES! (opoios pisteuei oti ta Windows einai kalytera as perasei apo edw
na ta poume!)
15) loipes open source efarmoges (firefox, thunderbird ktl)

Nomizw oti leipei auth th stigmh ena forum opou tha mporoume na antallasoume
errwthseis sxetika me texnika themata pera apo ta klasika: "poia dianomh
einai kalhterh gia naxekinhsw?", "ti kalytero exei to Linux apo ta
windows"?, "pws egathistw se ena mhxanhma windows kai Linux mazi?".

Tha exoume bebaia apanthseis gia ta parapanw alla tha exoume kai apanthseis
gia themata opws "poio apothikeutiko meso einai kalutero gia na kanw backup
to systhma", "pws mporw na asfalisw ena hlektroniko katasthma ftiagmeno me
LAMP, xrhsimopoiontas to SELinux?", "pws mporw na kanw recover ta hamena
stripes apo to raid?", "pws mporw na ftiaxw ena paixnidi me to Qt4?"
Ti lete?
Giannhs