ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ημεριδα - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ι3 ΤΟΥ e-BUSINESS FORUM

  • Subject: Re: Ημεριδα - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ι3 ΤΟΥ e-BUSINESS FORUM
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 28 Feb 2007 13:43:38 +0200
On Wednesday 28 February 2007 09:59, Dimitris Korbetis wrote:
> Η ημερίδα έχει τίτλο «Συγκριτική μελέτη εφαρμογής των αδειών
> Creative Commons και GPL & LGPL σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και
> στην Ελλάδα»
>
> http://www.ebusinessforum.gr/I3
>
> Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή  2 Μαρτιου 2007 στο
>
> ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ HOLIDAY INN ΛΕΩΦ. ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 50, ΑΘΗΝΑ

Σορρυ, Δημήτρη αλλά θα σας την πώ :-P

Γιατί ΔΕΝ ανακοινώνετε τις ημερίδες αυτές πιο νωρίς; Πώς να οργανώσει
ο κόσμος τα προγράμματά του έτσι;

Δηλαδή, ανακοίνωση στις 28/2 για ημερίδα στις 2/3? Ακούγεται σα να μη
θέλετε να έρθει κόσμος. Εγώ π.χ. ενώ θα ήθελα πάρα πολύ να έρθω, μου
είναι αδύνατον τώρα να οργανώσω το πρόγραμμά μου τελευταία στιγμή.

Δε ζήτησα να γίνουμε και Γερμανοί, που φτιάχνουν το πρόγραμμα τους 6
μήνες πριν, αλλά όχι κι έτσι...

Κώστας