ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: RSI software

Poly xrhsimo, perastika Ale3h. Ontws, ta skeftomaste auta mono otan
thn pa8oume, enw h kataponhsh einai diarkhs.
Ri3te mia matia kai sto eurwpaiko OSHA, px
http://osha.europa.eu/publications/factsheets/72
(technical term: WRULD --
http://www.system-concepts.com/articles/article0085.html)

A.

2007/5/10, Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>:
2007/5/9, Alexios Zavras <zvr+foss [ at ] zvr [ dot ] gr>:
> Opws merikoi kserete, edw kai dyo bdomades talaipwroymai me RSI.
>
> Diabazontas gia ayto, synanthsa thn ennoia toy "click-less mouse use",
> dhladh na mh xreiazetai na kaneis click kathe ligo kai ligaki.
> To dokimasa kai enthoysiasthka!  Poly boliko!
>
> Opote shmera poy antexa na plhktrologhsw ligo,
> ekatsa ki egrapsa ena aplo programma gia X11
> poy kanei aytomata click otan to pontiki menei
> akinhto gia ligo (.5 sec).  H logikh einai oti
> *synhthws* koynas to pontiki gia na to pas kapoy
> kai na kaneis click -- e, ayto to click sto glytwnei.
> Den einai gia panta, alla moy einai xrhsimo
> gia megalo meros ths meras moy...
>
> Attached the source code.  Just compile & run.
> Fancy stuff, like GUI or command-like options
> for specifying granularity, etc. will have to wait
> a later version, when I can type better.
> Try it and you'll be amazed!
>
> Paraklhsh: an kapoios kserei apo programmatismo Windows,
> tha ektimoysa ta megista ena antistoixo programma --
> pros to paron boleyomai me to demo toy Nib:
>         http://www.aerobicmouse.com/software-overview/nib/
>
> Prosexete thn ygeia sas!

Well done !!! ;-)

--
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)
Nick

--
Asteris Masouras
Software Engineer - Translator