ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Fwd: Ερωτηματολόγιο για Impress 2.0

---------- Forwarded message ----------
From: Alexandros Kofteros <alexandros [ at ] apoplous [ dot ] org>
Date: 24-May-2007 17:23
Subject: Ερωτηματολόγιο για Impress 2.0
To: "Theodoros G. Karounos" <karounos [ at ] mail [ dot ] ntua [ dot ] gr>

Αγαπητοί φίλοι,

Όπως αρκετοί ίσως να γνωρίζετε, εδώ και λίγους μήνες έχουμε δημιουργήσει
την σελίδα Mathisis.org ώστε να φιλοξενήσουμε (και να αναπτύξουμε)
μαθήματα μέσω διαδικτύου, δωρεάν προσβάσιμα από όλους. Επίσης, έχει
γίνει ανάπτυξη μαθήματος elearning για το OpenOffice Impress, στα
πλαίσια και της διατριβής του μεταπτυχιακού μου.

Θα σας παρακαλούσα να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο που υπάρχει ση
σελίδα www.mathisis.org. Το ερωτηματολόγιο αυτό αφορά κυρίως άτομα τα
οποία δεν έχουν καταφέρει ή δεν ήθελαν να ολοκληρώσουν ή και να
εμπλακούν στο μάθημα του Impress .

*To eρωτηματολόγιο και τα σχόλια απαιτούν από εσάς 10 - 15 λεπτά!*

Αυτό θα βοηθήσει από τη μια στην ολοκλήρωση της διατριβής μου αλλά και
στη βελτίωση της εργασίας ώστε τα επόμενα μαθήματα -αλλά και το Impress-
να προσαρμοστούν καλύτερα στις ανάγκες των ίδιων των εκπαιδευτικών.

Το ερωτηματολόγιο βρίσκεται μέσα στο σύνδεσμο 'Eισαγωγή στο OpenOffice
Impress 2.x' στη σελίδα www.mathisis.org.

Παρακαλώ, αν γνωρίζετε άλλους εκπαιδευτικούς που μπορούν να συνεργαστούν
στο ερωτηματολόγιο αλλά και στο μάθημα, στείλτε τους τη διεύθυνση αυτή.

Ευχαριστώ,

Αλέξανδρος Κοφτερός
Δάσκαλος