ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Prosklisi - Ekdιlοsι me Lawrence Lessig - Allagi stin Aithoysa!!!

  • Subject: Re: Prosklisi - Ekdιlοsι me Lawrence Lessig - Allagi stin Aithoysa!!!
  • From: Thanos Kyritsis <djart [ at ] linux [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 7 Oct 2007 15:57:20 +0300
On Sunday 07 October 2007, Prodromos Tsiavos wrote:
> Η ερώτηση είναι λογική. Η εκδήλωση πραγματοποιείται για να
> σηματοδοτήσει τη "μεταφορά" (porting, κατά την ορολογία των Creative
> Commons) των αδειών στο Ελληνικό Δίκαιο.
>
> Με τη
> "μεταφορά" έχουμε ένα νομικό κείμενο όπου μπορεί κάποιος να δει τους
> όρους με μεγαλύτερη άνεση και επιπλέον να γνωρίζει τι ισχύει σε
> αναφορικά με τις άδειες σε σχέση με το Ελληνικό Δίκαιο. Αυτή
> τουλάχιστον είναι η ιδέα και πρόθεση πίσω από τη "μεταφορά" ;)

Α, μάλιστα. Ευχαριστώ πολύ, τώρα είναι αρκετά ξεκάθαρο (αν και θα
μπορούσα να το ανακαλύψω ψάχνοντας και στο .com website, κάτι που
ομολογουμένως δεν έκανα :) ).

> Εάν έχεις κάποια καλύτερη πρόταση για τον τίτλο του banner νομίζω ότι

Το "έναρξη λειτουργίας των αδειών προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας
Creative Commons στην Ελλάδα", εγώ θα το έγραφα ως:
"έναρξη λειτουργίας της ελληνικής δικαιοδοσίας των αδειών προστασίας
πνευματικής ιδιοκτησίας Creative Commons"

Αλλά είναι πιο μακρύ και ξέρω πως συνήθως είναι μανίκι να χωρέσεις κάτι
μεγαλύτερο σε gif με συγκεκριμένες διαστάσεις, οπότε ίσως τζάμπα σας
πρήζω τώρα ;-)

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?