ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ARXEIO ERT STO DIADIKTYO

Το πιο σωστό από όλα είναι αυτό που αναφέρθηκε. Ένας φορέας να μιλήσει
επίσημα με την ΕΡΤ και να λάβει μια επίσημη απάντηση για το θέμα. Και
αυτό θεσμικά θα πράξει ο Hellug εντός των επόμενων ημερών. Αυτός είναι
και ο ρόλος του άλλωστε.
Το σίγουρο είναι ότι η προσέγγιση θα γίνει με καλή προδιάθεση και ελπίδα
ότι θα λυθεί το πρόβλημα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι τις περισσότερες
φορές τα προβλήματα δημιουργούνται λόγω άγνοιας και μόνο.

Αν έχετε να προτείνεται κάποιο κείμενο θα ήταν θετικό λόγω έλλειψης
χρόνου.

PS. Είμαι σήμερα Πάτρα και θα διανυκτερεύσω. Αν κάποιος από τα μέλη
θέλει να βρεθούμε ας πάρει τηλέφωνο. 6944171972

Στις 10-12-2007, ημέρα Δευ, και ώρα 13:55 +0200, ο/η Konstantinos
Margaritis έγραψε: