ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ARXEIO ERT STO DIADIKTYO

Το αρχείο της ΕΡΤ στο διαδίκτυο σε ιδιόκτητη μορφή και χωρίς υποστήριξη για GNU/Linux

http://ktogias.wordpress.com/2007/12/10/%ce%a4%ce%bf-%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b5%ce%af%ce%bf-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%95%ce%a1%ce%a4-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%b4%ce%b9%ce%b4%ce%af%ce%ba%cf%84%cf%85%ce%bf-%cf%83%ce%b5-%ce%b9%ce%b4%ce%b9%cf%8c%ce%ba/

Το παραπάνω ποστ είναι διαφωτιστικό  και συμπληρωματικό στην συζήτηση. Υπάρχει και επιστολή που έχει ήδη διαμορφωθεί και προωθηθεί.

Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα επιλογών και πολιτικής στην χώρα μας στα θέματα
του ανοικτού περιεχομένου, της ελεύθερης / ανοικτής διάθεσης και
πρόσαβσή του, την στιγμή που όλο και περισσότερες χώρες δουλεύουν στην
κατεύθυνση του ανοίγματος του περιεχομένου στους χρήστες.

Το πρόβλημα είναι συνολικό γιατί περιλαμβάνει:

- την αδειοδότηση του περιεχομένου (το οποίο είναι άχρηστο για περιατέρω επεξεργασία απο όλους εκτός των λίγων εταιριών που συνομιλούν απευθείας με την ΕΡΤ).

- την κλειστή μορφή διατήρησης των αρχείων (wmv) που κλείνει το δημόσιο περιεχόμενο και μπορεί να το καταστήσει και μη προσβάσιμο στο σύνολό του (κλειστά vs ανοιχτά πρότυπα)

- την πρόσβαση μέσα απο διαφορετικά λειτουργικά συστήματα (η περίπτωση του linux) που αποτελεί εσκεμμένο αποκλεισμό χρηστών σε δημόσιο περιεχόμενο

Τελευταίο παράδειγμα το Ισραηλ, που είναι χώρος τεχνολογικής καινοτομίας, άλλαξε το τρόπο που αντιμετωπίζει συνολικά το θέμα των
πνευμτικών δικαιωμάτων ώστε να διασφαλίσει μεγαλύτερη ευελιξία για τους

χρήστες.

http://utorontolaw.typepad.com/faculty_blog/2007/12/what-can-canada.html

Θανάσης