ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ARXEIO ERT STO DIADIKTYO

Σε τίποτα δεν έχουμε νικήσει, αν δεν αλλάξει ο σχεδιασμός της υποδομής ώστε
τα αρχεία να είναι διαθέσιμα με ανοικτά πρότυπα.
Για να μην αναφερθώ και στο θέμα της αδειοδότησης, των υδατογραφημάτων, του
περιορισμού ταχύτητας κλπ.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι εφόσον πρόκειται για πολιτιστικό υλικό που
έχει δημιουργηθεί με τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου, θα πρέπει να
αδειοδοτείται υπό το χαλαρότερο δυνατό καθεστώς (πχ. Creative Commons
by-nc), όπως συμβαίνει στις ΗΠΑ.
Ας μη γλυκαινόμαστε πρόωρα με αόριστες υποσχέσεις σε ψιλά γράμματα.

Στις 11/12/2007, Michalis Famelis <plagal [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

--
Asteris Masouras
Software Engineer - Translator